۶۶۲۸۲۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

علت حذف بودجه نهادهای خاص

یک عضو کمیسیون تلفیق اظهارداشت: طبق نظر کمیسیون تلفیق کمک به برخی نهادهای خاص و موسسات حذف شده است چرا که نظارتی بر این بودجه‌ها نبود.

اعتماد آنلاین: یک عضو کمیسیون تلفیق اظهارداشت: طبق نظر کمیسیون تلفیق کمک به برخی نهادهای خاص و موسسات حذف شده است چرا که نظارتی بر این بودجه‌ها نبود.

عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون تلفیق در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به تصمیم روز گذشته این کمیسیون مبنی بر حذف بودجه برخی نهادها و موسسات آموزشی و فرهنگی گفت: کمک به نهادها و موسساتی که در جدول ۱۷ بودند در لایحه بودجه ۹۷ حذف شدند. طبق جدول ۱۷ کمک هایی به برخی نهادها و موسسات می شد اما بودجه جاری یا بودجه اصلی هیچ نهادی حذف نشده است. بنابرایم کمک های اختیاری به نهادها و موسسات حذف شده است.

وی در خصوص اسامی موسسات و نهادهایی که با تصویب کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه ۹۷ کمکی به آنها نمی شود، خاطرنشان کرد: اسامی را به صورت کامل به یاد نمی‌آورم و اگر اسم یک موسسه یا نهاد را بگویم فکر می کنند غرضی دارم. در جدول ۱۷ اسامی این نهادها و موسسات مشخص است و همه کمک ها در جدول ۱۷ لغو شده است.

این نماینده مجلس در خصوص احتمال برگشت کمک به این نهادها و موسسات با لابی‌ها، گفت: نمایندگان می توانند در صحن پیشنهاد بدهند و این کمک ها به لایحه بودجه برگردد و در این باره نظر صحن مهم است. کمیسیون تلفیق نظرش را در خصوص کمک به نهادهای خاص و موسسات داده اما من تصور نمی کنم که مجلس این بودجه ها را برگرداند چرا که یکی از مطالبات عمومی این بود که پول را با حساب و کتاب بدهیم و نظارتی بر پرداخت ها باشد.

یوسفیان ملا در باره چرایی تصمیم کمیسیون تلفیق به حذف بودجه نهادهای خاص و موسسات، تصریح کرد: به دلیل مطالبات عمومی مردم بود. برخی می گفتند این کمک حساب و کتاب ندارد و جایی بر این کمک ها نظارت نمی شود و می خواستند نظارت بیشتر شود.

وی در خصوص اینکه با توجه به عدم افزایش قیمت حامل های انرژی آیا کاهش درآمد دولت دلیل بر این اقدام نیست؟ گفت: خیر اینچنین نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این چیزها به مردم ربطی نداره بودجه محرمانه است ولی باید مردم بودن سوال مالیات شان را بدهند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج