۶۶۹۶۲۹
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

اعتراض مسافران ایرانی در فرودگاه‌های ترکیه

در پی لغو پروازهای مسیر ترکیه به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، برخی مسافران پروازهای چارتر شرکت‌های مسافرتی ایرانی به سبب عدم سرویس‌دهی خدمات پشتیبانی در فرودگاه استانبول ترکیه با مشکل مواجه شدند.

خبرگزاری ایسنا: در پی لغو پروازهای مسیر ترکیه به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، برخی مسافران پروازهای چارتر شرکت‌های مسافرتی ایرانی به سبب عدم سرویس‌دهی خدمات پشتیبانی در فرودگاه استانبول ترکیه با مشکل مواجه شدند.

در این ارتباط، با وجود پیگیری‌های انجام شده از طرف نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، مقام مسئولی از طرف این شرکت‌های چارتر برای حل مشکل مسافران در محل فرودگاه‌ها حاضر به پاسخگویی یا حل و فصل مشکلات مسافران حاضر نبود.

عدم پاسخگویی این شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در فرودگاه‌های ترکیه مسبوق به سابقه است و بویژه در شب کودتای ١٥ جولای ٢٠١٥ در این کشور نیز مسافران ایرانی به سبب کوتاهی و تعلل برخی از این شرکت‌ها در فرودگاه‌های ترکیه سرگردان ماندند.

مسئولان امور کنسولی و ایرانیان سفارت ایران در آنکارا و سرکنسولگری استانبول از شب گذشته برای رفع مشکلات هموطنان در تلاشند و متعاقبا گزارش جامعی از تخلفات و عدم مسئولیت‌پذیری شرکت‌های مسافرتی و خطوط هوایی چارتر را برای مراجع ذیربط ارسال خواهند کرد.

همچنین، مسافران ایرانی حاضر در صحن فرودگاه آتاتورک نسبت به عدم سرویس‌دهی مناسب و تعلل شرکت‌های توریستی و ایرلاین‌های طرف قرارداد برای تعیین تکلیف، اعتراض کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اول مدیر کاردان با امکانات معین کنید سپس شروع به کار کنید مدیریت رفتی کلاس با کلاس

    • بدون نام

      علیرغم بهترین احترامی که ایرانیان به توریستهای خارجی می کنند بدترین بی احترامی ها را ترکیه ای ها به ایرانی ها می کنند بی ادب ترین و خشن ترین مردم خاورمیانه ترکیه ای ها هستند . به نوعی تیپ افکار داعشی ها را دارند .

    • بدون نام

      علیرغم بهترین احترامی که ایرانیان به توریستهای خارجی می کنند بدترین بی احترامی ها را ترکیه ای ها به ایرانی ها می کنند بی ادب ترین و خشن ترین مردم خاورمیانه ترکیه ای ها هستند . به نوعی تیپ افکار داعشی ها را دارند .

    • بدون نام

      حیف ا رزی که مردمون وارد کشور این ترکا میکنن .

    • بدون نام

      واقعا متاسفم براتون.پولتون رو خرج ترکایی میکنین که حالشون از ایرانی ها به هم میخوره.آخه ترکیه هم شد کشور؟یه جای مسخره که هیچی جز مرکز خریدای داغون از مد افتاده نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج