۶۷۴۱۶۹
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

هاشمی شاهرودی: حضور مردم در راهپیمایی، پاسخ محکمی به ترامپ خواهد داد

آیت الله هاشمی شاهرودی با دعوت ملت انقلابی ایران به حضور در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا می‌کنند و مجدداً اقتدار خودشان و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند.

خبرگزاری ایلنا: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگویی، آحاد مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن فراخواند و گفت : پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام طاغوت و استکبار جهانی کل معادلات سیاسی استکباری را که بر منطقه حاکم بود و هنوز هم در خیلی از کشورهای منطقه پابرجاست به هم زد و مردم را بیدار و اثبات کرد که می‌شود با اراده و وحدت و حضور فعال مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی بر طاغوت‌ها و قدرت‌های استکباری هرچند تا بُن دندان مسلح به اسلحه و امکانات باشند، پیروز شد و فائق آمد.

وی با اشاره به برکات انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: این کار ملت عزیز و شریف ما برای اولین بار در زمان معاصر تحولی در کل منطقه ایجاد کرد بعد از آن کل منطقه بیدار شد و بیداری اسلامی در همه جای جای جهان اسلام شکل گرفت. مقابله با استکبار و مقاومت در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی، تبدیل به یک فرهنگ سیاسی و اصل اساسی در منطقه و جهان شده است و این از برکات جمهوری اسلامی و این انقلاب بزرگ است.

هاشمی شاهرودی با تشبیه پیروزی بزرگ ملت ایران بر نظام ستمشاهی به معجزه‌ای الهی گفت: ملت عزیز ما به رهبری امام راحل که مردی صالح و الهی بود، این کار مهم را که حقیقتا شبه‌ معجزه‌ای در تاریخ معاصر بود، به انجام رساند و پس از امام نیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری اهداف انقلاب را دنبال کرده است و این کار قهراً کل نظام سلطه و استکبار را در منطقه به هم ریخت و آنها از همان ابتدا شروع به دشمنی به شکل‌های گوناگون کردند. دشمنی‌های نظامی، امنیتی، و جنگ هشت ساله که صدام خبیث را مسلح و تحریک کردند که آن هم شکست خورد.

وی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت گفت: امسال هم چون این‌ها بر سر مسأله داعش شکست خوردند و مقاومت پیروز شد و در هر جا که مقاومت مردمی بوده و ایران این مقاومت را حمایت و پشتیبانی کرده و آن‌ها را بوسیله اهداف امام و اهداف انقلاب و آرمان‌های بلند اسلامی پیدا کرده، آن‌ها سعی کردند به نوعی این را به هم بزنند که نشد و جمهوری اسلامی موفق شد که با حمایت از مردم انقلاب در آن منطقه، مردم را پیروز کند و آن‌ها شکست بخورند و دیدید که داعش در عراق شکست خورد و در سوریه شکست خورد، در یمن در حال شکست خوردن است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: بحمدلله مردم ما بصیر و آگاه هستند و می‌دانند که این انقلاب هویت آن‌ها است و انقلاب افتخار آن‌ها و منشأ اقتدار آن‌ها و اقتدار اسلام در منطقه هست و بیداری اسلامی در منطقه شده و هست و خواهد شد. انشاء‌الله امسال بیش از سال‌های گذشته در سی‌ونهمین سالگرد انقلاب اسلام، مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند و مجدداً اقتدار خودشان و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند و اعتقاد و ایمان‌شان را به نظام، اسلام و آرمان‌های انقلابی و اسلامی بیش از پیش به دنیا ثابت می‌کنند و پاسخ محکمی هم به یاوه گویی‌های ترامپ و امثال ترامپ خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قبلش برم المان و بیام چشم اقای شاهرودی

    • بدون نام

      آلمان خوش گذشت؟

    • بدون نام

      حداقل هوا رو تا اون موقع خوب کنین

    • بدون نام

      بدون نظر!!!!

    • اسد

      اگه مردم و اذیت کنید وبه معیشت مردم نرسید مردم پشت شما وای نمی ایستن پس مواظب باشید وبه معیشت مردم برسید

    • پارمیدا

      چه جمله خنده داری گفتن

    • بدون نام

      غرب رفتی خوش گذشت. یکمم از المان بگو . پر گناه بود نه

    • بدون نام

      چقدر تبلیغ میکنین

    • بدون نام

      اقای شاهرودی وامثال ایشون مردم رابرا این روزا می خوان ازنظر رسیدگی به مردم که صفر گرانی ماشاالله زیاد بدبختی نگو وووووچی فرض میکنید

    • بدون نام

      فقط بگید حقوق کارگران خدماتی ابفار روستایی با۵ماه معوقه پرداخت کنند ...

    • بدون نام

      جنابعالی که تازه از آلمان تشریف آوردید بگذار جای بخیه ها خوب بشه :

    • تبریز

      جناب شاهرودی پسر من به خاطر سرطان در آغوشم جان سپرد،چون پول نداشتم ببرم آلمان..

    • ایرانی

      سلام حاج اقا. پروفسور سمیعی خوب رسیدگی کرد. خیلی خوبه. خدا بد نده.

    • بدون نام

      حضور شما د المان نشانه چه بود حضرت آقا

    • بدون نام

      دشمن بداندما موج خروشانیم/زائیده ی بحریم فرزند طوفانیم /درسنگر اسلام بگذشته از جانیم/بازو به بازو صف به صف مااهنین جنگیم/سنگر به سنگر جان به کف اماده ی جنگیم..........مرگ بر امریکا

      پاسخ ها

      • پارمیدا

        کاربر 8:57 بیخیال بابا

    • بدون نام

      چه خبرازآلمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج