adexo3
۶۸۲۲۱۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

توفان مسیر زاهدان - بم را بست

فرمانده پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان گفت: مسیر زاهدان - بم به دلیل توفان شن و کاهش دید افقی، ظهر یکشنبه از سمت استان کرمان بسته شد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: مسیر زاهدان - بم به دلیل توفان شن و کاهش دید افقی، ظهر یکشنبه از سمت استان کرمان بسته شد.

سرهنگ کشواد بهروزی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به توفانی بودن مسیر زاهدان - بم در محدوده استان کرمان از ساعت ۱۲ و ۲۵ دقیقه ظهر امروز تردد در این مسیر امکان پذیر نیست.

وی از رانندگان خواست با توجه به وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در بیشتر نقاط سیستان وبلوچستان با رعایت موارد ایمنی با سرعت مطمئن حرکت کنند.

کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک که از امروز /یکشنبه/ در نواحی مرکزی، غربی و جنوب شرق این استان آغاز شده تا فردا ادامه دارد.

مرتضی فرجی اظهار داشت: سرعت وزش باد در این مدت در برخی نقاط به افزون بر ۹۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.
وی با بیان اینکه آسمان سیستان و بلوچستان ابری است بیان کرد: همچنین بارندگی امروز بعد از ظهر و فردا در نیمه شمالی و جنوب این استان به اوج خود می رسد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به رگباری بودن بارش ها ممکن است آبگرفتگی معابر و در برخی نقاط بارش تگرگ و سیلابی شدن مسیرها و حتی طغیان رودخانه های فصلی رخ دهد.

سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله توفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسد

      به بار بارون خیس م کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج