اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۲۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رئیس سازمان سینمایی

خانه سینما را دولت بست و دولت هم باز کرد

رئیس سازمان سینمایی گفت: از نظر من و سازمان سینمایی مساله خانه سینما تمام شده است. نمی خواهم چهار سال ماموریتم درگیر خانه سینما باشم. خانه سینما را دولت بسته بود و دولت هم باز کرد.

خبرگزاری مهر: حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که عصر دیروز شنبه ۳۰ شهریور برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره صنوف عضو خانه سینمای ایرانیان و نامه اخیر آنها به وی گفت: ما بنا بر حذف فرد یا گروهی را نداریم. به عقیده من عرصه فرهنگ و سینما به اندازه ای گسترده است که هیچ شخصی رقیب دیگری نیست.

وی افزود: همه خواهند دید که برخوردهای ما حذفی نیست. ما بر صندلی پدر نشسته‌ایم و تلاش می کنیم که برای همه پدری کنیم. خیلی چیزها را هم نمی شنویم و نمی بینیم که شما و همه شاهد هستید.

رئیس سازمان سینمایی درباره اختلاف بین صنوف سینمایی عنوان کرد: همه دور هم خواهند آمد. اطمینان می دهم هیچ کسی بازنده نیست. مسئله خانه سینما برد ـ برد است و همه در آن برنده هستند. یک زمان بالاخره مخالفان هم متوجه می شوند که آنها هم برنده هستند.

وی تاکید کرد: از نظر من و سازمان سینمایی مساله خانه سینما تمام شده است. نمی خواهم چهار سال ماموریتم درگیر خانه سینما باشم. خانه سینما را دولت بسته بود و دولت هم باز کرد. قطعا همه دور هم خواهند نشست و همانطور که می‌بینید فراخوان هم اعلام شده است. ما حداقل دخالت را در سینما خواهیم داشت و کارمان در حد نظارت است تا آنجایی که قانون اجازه دهد. مابقی هم توسط اهالی سینما و صنوف حل خواهد شد ما هم با آنها تعامل خواهیم داشت.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره توجه سازمان سینمایی به فیلم های دفاع مقدس و قرآنی و حمایت از آنها گفت: این آرزوی ما است و آن را عملی خواهیم کرد. به همین منظور برای تجدید میثاق با شهدا و دفاع مقدس به مزار آنها می رویم. من معتقدم همه سینمای ایران به دفاع مقدس مدیون است و باید دین خود را ادا کنند. دفاع مقدس گنجینه بزرگی است که باید سینما و فرهنگ ایران از آن ارتزاق کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج