۶۸۲۹۴۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اعلام آمادگی روسیه برای بازسازی عراق

وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با همتای عراقی خود بر آمادگی مسکو برای مشارکت در بازسازی عراق و طرح های اقتصادی این کشور تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با همتای عراقی خود بر آمادگی مسکو برای مشارکت در بازسازی عراق و طرح های اقتصادی این کشور تاکید کرد.

به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی لاوروف امروز در دیدار با ابراهیم جعفری، گفت: از اینکه پس از شکست گروه تروریستی داعش، دوستان عراقی به مبارزه با باقیمانده دسته های پراکنده تروریستی می پردازند، خرسندم.

وی گفت:در دوره کنونی باید توجه را به بازسازی اقتصاد و زیرساخت های اساسی و مسائلی متمرکز کرد که برای برقراری زندگی عادی در عراق، ضروری است.

لاوروف با بیان اینکه در این تلاش ها از شما پشتیبانی می کنیم، افزود: از اقدام های حیدر العبادی نخست وزیر عراق و دولت این کشور برای تامین سازش ملی و فعالیت حکومت به گونه ای که در آن منافع همه گروه های قومی و مذهبی مورد توجه قرار گیرد، حمایت می کنیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه افزود: خواهان آنیم که همه بازیگران خارجی از این فرآیندها با احترام کامل به حق حاکمیت و تمامیت ارضی عراق حمایت کنند.

به گزارش تاس، ابراهیم جعفری وزیر خارجه عراق نیز گفت: بغداد به توسعه روابط روسیه و عراق ازجمله گسترش همکاری های اقتصادی امیدوار است.

به گزارش ایرنا، وزیر خارجه عراق برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی روسیه و عراق به مسکو سفر کرده است. این نشست قرار است فردا به ریاست ابراهیم جعفری و دیمیتری راگوزین معاون نخست وزیر روسیه برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتماً میخوان از نو عراقی تازه بسازن ، حالا کی ایران اقدام کنه خدا عالمه ، البته ایران خیلی کمک کرده ها ولی چون روسیه اقدام کرده ایران هم جو گیر میشه میگه اصلا همه هزینه ها با من . خدا به دادمون برسه

    • بدون نام

      پول های عراق هم بزنی به جیب

    • بدون نام

      هزینه های عراقو ایران داد اخر کار سودشو روسیه میکشه بالا .اینقدر زرنگ ومکاره این روسیه.... اول کار هم از قبل جنگ سوریه تسلیحاتشو فروخته وکلی پول به جیب زده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج