adexo3
۶۸۳۲۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

پس از دلار، خرید و فروش سکه هم متوقف شد!

برای سومین روز متوالی در بازار آزاد، خرید انواع ارز به ویژه دلار با دشواری همراه شده و در اکثر موارد خریداران این بازار ناکام می‌مانند. نکته جالب‌تر اینکه از امروز (سه‌شنبه) خبر از کم شدن عرضه انواع سکه و متوقف شدن خرید و فروش آن داده شد.

خبرگزاری ایسنا: برای سومین روز متوالی در بازار آزاد، خرید انواع ارز به ویژه دلار با دشواری همراه شده و در اکثر موارد خریداران این بازار ناکام می‌مانند. نکته جالب‌تر اینکه از امروز (سه‌شنبه) خبر از کم شدن عرضه انواع سکه و متوقف شدن خرید و فروش آن داده شد.

صحبت با برخی صرافی‌ها گویای آن است که امروز هم مانند روز گذشته، در بازار آزاد فروش دلار متوقف است، چراکه از سوی بانک مرکزی ارزی برای عرضه به این واحدها تخصیص داده نشده است.

همچنین امکان خرید یورو نیز در بازار بسیار محدود است. البته با این وجود سایت اتحادیه طلا و جواهر که روز گذشته از اعلام نرخ دلار سرباز زده بود، امروز برای آن قیمت ۴۴۷۶ تومانی را اعلام کرده است.

هرچند روی این سایت امروز بسیاری از قیمت‌ها به روز نشده اما با این وجود نرخ دلار در بازار آزاد ۴۴۷۶ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته دو تومان کاهش دارد. قیمت دلار در صرافی‌های بانکی نیز ۴۴۶۱ تومان ذکر شده که این رقم نسبت به روز قبل کاهش سه تومانی دارد.

قیمت یورو در بازار آزاد هم اگرچه منتشر نشده اما برای فروش‌ آن در صرافی‌های بانکی قیمت ۵۴۳۶ تومانی اعلام شده که این رقم نسبت به روز گذشته دو تومان کاهش را نشان می‌دهد.

در بازار طلا نیز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار و هر مثقال طلا با افزایشی جزئی همراه بوده و هر اونس طلای جهانی نیز افزایش قیمت اندک نسبت به روز گذشته داشته است.

با این وجود قیمت انواع سکه در بازار با افزایش مواجه شده و گفته می‌شود به دنبال کم شدن شدید عرضه در بازار، سکه در حالت حبابی قرار گرفته و خرید و فروش نمی‌شود.

پس از دلار، خرید و فروش سکه هم متوقف شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای اینکه این نرخ واقعی دلار نیست . دلار واقعی باید 4900 باشد ولی اینها زوری و اسمی قیمت را کم کرده اند

      پاسخ ها

      • علی

        امثال تو هستن که اقتصاد رو با کمک دولت به گند میکشن.رفتی هرچی پول داشتی دلار خریدی به امید گرون شدن.مملکت ما تا امثال شماها توش نفس بکشن درصدی پیشرفت نخواهد کرد...

    • بدون نام

      عالی است،مردم عادی دلار را می خواهند چکار کنند،دلار باید در اختیار تاجران باشد همچنان که دارو در اختیار مریضان است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای جلوگیری از کاهش افسار گسیخته ریال

    • ترسو

      دوباره چه خوابي واسه ملت ديدن ؟ دوباره از چه طريقي ميخوان جيب مردم رو خالي كنن ؟ دوباره كي واسه اختلاس كم آورده ؟ دوباره ، دوباره ، دوباره .......

    • بدون نام

      اقتصاد ورشکسته است

    • parnazerahimi

      اگه دولت راست میگه قیمت طلا رو بیاره پایین .چه خبره اینقدر طلا گرونه.جوان ها چطوری ازدواج کنن . لااقل یه سرویس طلا که باید خریده بشه برای عروس.توی این دوره زشته فقط یه حلقه خرید .زمان قدیم با یه حلقه راضی بودن ولی حالا نه. واقعا" یه فکری برای این گرانی بکنید .مردم بس که گفتن خسته شدن

    • بدون نام

      باور کنید اگر افرادی با کم ترین میزان هوش و سواد و تجربه را در این کشور با این سرمایه های عظیم طبیعی و درامد های سرشار آن، بر سر کار قرار میدادن حداقل 30 درصد مردم الان در فقر به سر نمی بردند! حداقل به این میزان دغدغه نداشتیم، حداقل کمی خوشی داشتیم و حداقل کمی رفاه "جمعی" رو احساس می کردیم...

    • بدون نام

      هفته آتي دلار به كف قيمت ٤٢٠٠ برخواهد گشت .

    • بدون نام

      بدست آوردن دلار برای دولت

      بدست آوردن دلار در حال حاضر از خارج از کشور برای دولت


      کار آسانی نیست به همین خاطر دلار باید در اختیار کسانی که در توسعه تجارت خارجی نقش دارند قرار داده شود ،دلار محدود است و این تقا ضای کاذبی که در حال حاضر در کشور وجود دارد تقا ضای واقعی نیست فقط به خاطر بدست آوردن سود های کلان باد آورده است!که امنیت اقتصادی ایران را به خطر می اندازد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج