۶۸۶۸۷۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

تصمیم قاطع نمایندگان مجلس برای برکناری ربیعی

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: با توجه به عملکرد ضعیف وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع ربیعی را برکنار می‌کنند.

خبرگزاری فارس: حسین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار در سبزوار با بیان اینکه موضوع استیضاح ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل ناکارآمدی از ۶ ماه اخیر در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه در نشست امروز مجلس شورای اسلامی موضوع استیضاح وزیر کار اعلام وصول شد.

وی افزود: با توجه به عملکرد ضعیف وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع ربیعی را برکنار می‌کنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برکناری ربیعی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بهترین راهکار برای حل مشکلات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

مقصودی، یکی از نیازهای جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ورود نیروی جوان و کارآمد دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید از فعالیت‌های سیاسی و تبدیل دولت به سهام های سیاسی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به لزوم تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه جدید، گفت: تفکیک بخش‌های این وزارتخانه سبب می‌شود که برنامه‌ها تخصصی‌تر، چابک و سریع انجام شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط کنونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: طی دوران تصدی ربیعی، برخی از نهادهای زیرمجموعه همانند سازمان تأمین اجتماعی به سمت‌وسوی ورشکستگی رفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد محمدی

      جای بسی تاسف است که در هر دوره لنتخاب رییس جمهور ، وزیری برای خود در سازمان تامین اجتماعی انتخاب میکند و کار عمده این وزیر دوشیدن سازمان و در اختیار ادارات و سازمانهای پکیده و ورشکست قرار داده اند ، در این چند دهه سازمان را به ورشکستگی کشانده اند ، غافل از اینکه این سازمان بایستی بیش از 20 میلیون افراد تحت پوشش خود را اداره کند

    • بدون نام

      عملکرد تمام اعضای کابینه ضعیف است.

    • بدون نام

      چندماه پیش نمایندگان به خاطروجودحدود۱۶ملیون از۳ملیون افغانی توکارایرانیا اخطارگرفت وچندبرابران توشغلهای دیگه هستن چراباید۱۰ملیون افغانی شاغل داشته باشیم بااین همه بیکاری فقچراکاری نکرد حقش اخراج کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج