اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۷۹۱۷
۱۷ نظر
۵۰۰۷
۱۷ نظر
۵۰۰۷
پ

ایجاد یک میلیون فرصت شغلی برای سال آینده

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این که بیشترین سهم بودجه ۹۷ پس از موضوع رفاه اجتماعی و اشتغال مربوط به آموزش است، اعلام کرد، ۵۷ هزار میلیارد تومان به موضوع آموزش تخصیص خواهد یافت.

خبرگزاری ایسنا: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این که بیشترین سهم بودجه ۹۷ پس از موضوع رفاه اجتماعی و اشتغال مربوط به آموزش است، اعلام کرد، ۵۷ هزار میلیارد تومان به موضوع آموزش تخصیص خواهد یافت.

محمدباقر نوبخت در مراسم گرامیداشت پنجاهمین سال تأسیس آموزش عالی در استان گیلان که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، با اشاره به مرور خاطراتی از مراحل آموزش عالی خود در رشت، اظهار کرد: دوران حضورم در آموزش عالی همراه با تدریس خصوصی در درس ریاضی بود.

وی با بیان اینکه بخشی از عمرم را در مسیر آموزش عالی سپری کردم، تصریح کرد: همواره تلاش و توصیه‌ام به دانشجویان این است که نقش خودشان را در جامعه پیدا کنند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در حال حاضر مسئولیت راهبری و رصد توسعه کشور بر حسب دستور رئیس جمهور که منتخب ملت ایران هستند را عهده‌دار هستم، گفت: این مسئولیت بسیار سنگین است و خود را مسئول زندگی تک‌تک افرادی می‌دانم که در کشور به سختی و با مشکلات معشیتی زندگی می‌کنند.

نوبخت با بیان اینکه برای حرکت در مسیر توسعه نیازمند توجه به منابع انسانی هستیم، گفت: شاخصه‌های توسعه انسانی جمهوری اسلامی ایران در میان ۱۸۷ کشور نسبت به گذشته بهتر شده است و از جایگاه ۷۵ به ۶۹ رسیده‌ایم.

وی با اشاره به جایگاه هجدهم جمهوری اسلامی ایران از نظر اقتصادی و جایگاه هفدهم از نظر علمی یادآور شد: از نظر رشد علمی جزو چند کشور پرشتاب در عرصه علم هستیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به موضوع اشتغال و تولید در لایحه بودجه ۹۷ کل کشور، افزود: ۷۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای تولید و اشتغال در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است.

نوبخت با اشاره به لزوم اشتغال‌زایی برای جوانان و فارغ‌التحصیلان گفت:دولت به این مسأله اهتمام ویژه دارد و به همین جهت برای سال ۹۷ برنامه ریزی ایجاد یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی را کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای مورد توجه در بودجه ۹۷ موضوع آموزش و آموزش عالی است، گفت: بیشترین سهم بودجه ۹۷ پس از موضوع رفاه اجتماعی و اشتغال مربوط به آموزش است و از این میزان ۵۷ هزار میلیارد تومان به موضوع آموزش تخصیص خواهد یافت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده ۹۱ هزار میلیارد تومان برای رفاه اجتماعی، بازنشستگی، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی پیش‌بینی شده است.

وی در پایان بر نقش دانشگاهیان در مسیر توسعه تأکید کرد و افزود: کشور در شرایط سختی قرار دارد ولی دارای ظرفیت‌های بالا برای حرکت در مسیر توسعه است لذا نقش‌آفرینی دانشگاهیان در این زمینه می‌تواند موثر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ا

      شغلهای موجود را از بین بردن
      شغل ایجاد کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      دروغ میگی

    • میثم

      به گفته مسؤلان ۳میلیون وچند صد هزار نفر بیکار داریم ... دروغ .. دروغ .. دروغ .
      اولاً ... بالای ۱۵ میلیون بیکار داریم .... دوماً ... با این خبر یک میلیون فرصت شغلی در آینده
      هر فرصت شغلی۴-۳ نفر شاغل شوند بیکاری ۱۰۰٪ ریشه کن میشود .
      ... تا مشخص شود چند نفر بیکار هستند ..

    • بدون نام

      باز هم‌جک فرمودند

    • بدون نام

      خخخ

    • بدون نام

      تو خواب یا تو بیداری

    • بدون نام

      خیلی وقت است که فقط میشنویم

    • بدون نام

      هیچ خبری جز خبرور به گور شدن مسولین منو خوشحال نمیکنه
      کم دروغ بگید نکبتا

      پاسخ ها

      • میثم

        این خبر تمام دنیا را خوشحال می‌کند . مخصوصاً ایرانیان.
        مخصوصاً قشری که بعد از انقلاب به ظاهر اسلامی ایران در سال ۵۷
        آسیب دیده اند ....

    • بدون نام

      شما شغلها را نابود نکنید ایجاد اشتغال پیشکش

    • سعید

      بر اساس قانون کار، هر کسی در سال فقط یک هفته کار کند شاغل محسوب میشود!!!! حالا متوجه شدید آقایون به چه کسی میگن شاغل؟!

    • بدون نام

      بله برای خودشون وخویش واقواماشون منظوزشون اینه

    • بدون نام

      نوبخت روده راست تو شکمش نیست

    • بدون نام

      جوک سال ٩٧

    • محمدعلی عباسی کوهدشت

      سالی یک میلیون شغل ایجاد میکنید پس نباید کارکر بیکار داشته باشیم اگه هم درست باشه باز حقوق برادران عزیز تاج سرمان افاغنه وطن فروش کثیف بالا میره مفتکی ارز مملکت رو میبرن افغانستان باز یه جای کار میلنگه اگه مخواید بیکار توی ایران نباشه کثافطهای افغان رو بیرون کنید به همین سادگی دیگه احتیاجی به جلسه نیست که دراین وسط جلسه بگیران که بعدازظهر جلسه میگیرن یه پولی هم به جیب میزنن مشغول شدن ایرانی مساوی است با بیرون راندن افغانی بی غیرت تمام

    • بدون نام

      شمارو بخدا شغل برا دهه شصتیهاایجاد بخدا بچه هامون از دستمون رفتن روانی شدن

    • جانباز

      اقای نوبخت نان سرسفره میبری دست رنج دروغ های شماست اگردراقتصاد۱۸هسنیم چرابوی غذای گرم از اشپزخانه ایرانی به مشام نمیرسدیک میلیون شغلی که گفتی۹۹۰هزاربرای افغانهاست ۱۰هزاردیگرهم مال نورچشمی هادوپسربیکاردارم خودم جانبازم برای جمع اوری زباله رفتم شهرداری گفتندفقط کارگرافغان میخواهیم یکحقوق بخورنمیردوفرزندبیکارهمسرمریض خدایاتوخودت شاهدباش که من برای این مملکت بیش ازشش سال جنگیدم وحالا....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج