adexo3
۶۸۸۸۳۱
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تازه‌ترین واکنش ترامپ به مذاکره با «اون»

رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که دیدار وی با رهبر کره شمالی می‌تواند به شکست منجر شود یا بزرگترین قرارداد برای جهان حاصل گردد.

خبرگزاری تسنیم: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنانی تاکید کرد: دیدار با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی می تواند بدون دستیابی به توافقنامه ای باشد یا در نهایت منجر به بزرگترین توافق برای جهان شود تا تنش های هسته ای بین دو کشور کاهش یابد.

ترامپ در ادامه افزود: اگر پیشرفت ممکن نباشد، خیلی سریع از نشست و دیدار با رهبر کره شمالی خارج خواهم شد. تصور می کنم که کره شمالی خواستار صلح است و اکنون وقت آن است.

هنوز زمان و مکان دقیق برگزاری این دیدار مشخص نشده ولی احتمالا این دیدار اواخر ماه می خواهد بود.

ترامپ تصریح کرد: چه کسی می داند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اگر این دیدار برگزار شود، یا این نشست را سریع ترک خواهم کرد یا به بزرگترین توافق برای جهان دست خواهیم یافت.

ترامپ روز پنجشنبه تصمیم شگفت انگیزی گرفت و با دیدار با رهبر کره شمالی موافقت کرد. وی دعوت رهبر کره شمالی برای دیدار و گفتگو را پذیرفته است.

ترامپ همچنین گفته است که کره شمالی موافقت کرده است که تا زمان برگزاری این نشست هیچ گونه آزمایش موشکی انجام ندهد.

ترامپ اظهار داشت: کره شمالی از ۲۸ نوامبر ۲۰۱۷ تاکنون هیچ آزمایش موشکی انجام نداده و قول داده است تا زمان برگزاری این نشست چنین اقدامی را انجام ندهد. اعتقاد دارم که آنها به این تعهد پایبند خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عربستان... کرررره شماااالی... خداایا بیشتر از این حست زده امون نکن

    • shahrooz

      یکی از باهوش ترین رئیس جمهورهای دنیاست کلی برای امریکا سودآوری داشته تو صحنه سیاسی و نظامی هم دست بالارو گرفته....عقل کل هایی تو ایران برمی گردن می گن ترامپ دیوانه ست!!!دیوانه ماییم که مملکنمون داره نابود میشه بیخیال نشستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی از قلدرترین هاست که مدام داره با قدرت اقتصادیش همه کس رو از اروپا تا کره شمالی زیر فشار می گذاره و تهدید می کنه.البته ملتی که هنوز برای رضا خان افسانه سرایی می کنه این جور تیپ ها رو می پسنده

    • بدون نام

      همه دارن سره عقل میان جز ایران

    • جمشید

      راس میگن گاهی اوقات این دیوانه ها هستن که از ادم های سالم بهتر عمل میکنن.قابل توجه کسایی که هی میگن ترامپ دیوانه هست.با این دیوانگیش کاری کرده کل دنیا ازش حساب ببرند.حالا بگو دیوانه واقعی کیست.بگم.بگم.بگم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این دنیا نیست جنگله . دنیا وقتی جای زندگی میشه که قلدری از هر نوعش از بین بره .البته این مساله احتیاج به تغییرات اساسی در درون انسانها داره تا وقتی بیشتر مردم یه مشت رعیت هستند خب اربابهای قلدر هم وجود دارند!

      • جمشید

        پس به جنگل خوش اومدی.توی جنگل هم سلطان وجود داره.

    • مصطفی

      ترامپ معرکه س

    • بدون نام

      اوباما هر چند رئیس جمهور سیستم حکومتی امریکا بود ولی واجد ارزشهای نوین بود و به جهان با نگاه تازه ای می نگریست .ولی ظهور ترامپ دوباره برگشت به ارزشهای کهنه جهان مردسالاره :قلدری زورگویی دسته بندی انسانها و سودجویی... اینکه ترامپ در کشورهای عقب افتاده مثل ایران و هند همزمان با دهاتهای آمریکا مورد استقبال عوام قرار گرفته دلیلش اینه که بیشتر مردم جهان هنوز وارد هزاره جدید نشدند و در فرهنگ ارباب رعیتی متوقف موندند .

    • بدون نام

      بهترين راه حل انساني و اخلاقي و حتي مذهبي در دنيا گفتگو هست ،صلح را براي همه دنيا اآرزو ميكنم.

    • علی

      اون مسئولینی که به ترامپ دیوانه میگفتند یه کم از این دیوانه درس سیاست یاد بگیرند من تعجب میکنم کسانی که به نان شبشان محتاج اند به یک تاجر تیلیارد دلاری و کسی که الان رییس جمهور یک ابرقدرت جهان هست دیوانه خطاب میکنن ما که این همه عقل کل ایم به کجا رسیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج