۶۹۳۸۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طوفان گلستان را در نوردید

معاون پیش بینی و توسعه مدیرکل هواشناسی گلستان با بیان اینکه شب گذشته شاهد وزش شدید باد سراسر استان گلستان بودیم، گفت: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد به میزان ۱۲۲ کیلومتر بر ساعت در مراوه تپه ثبت شده است.

خبرگزاری ایسنا: معاون پیش بینی و توسعه مدیرکل هواشناسی گلستان با بیان اینکه شب گذشته شاهد وزش شدید باد سراسر استان گلستان بودیم، گفت: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد به میزان ۱۲۲ کیلومتر بر ساعت در مراوه تپه ثبت شده است.

محمدرضا رحمان نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از مراوه تپه، بیشترین سرعت وزش باد به ترتیب در گرگان و علی آباد کتول به میزان ۱۱۳ و ۱۱۱ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

وی افزود: در سایر شهرهای استان نیز سرعت وزش باد بین ۹۷ تا ۵۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

رحمان نیا خاطرنشان کرد: این شرایط جوی تا اواسط فردا همراه با بارش پراکنده، رعد و برق و کاهش محسوس دما ادامه دارد و پس از آن به تدریج تا جمعه، دمای هوا افزایش می یابد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان نیز در خصوص مصدومان طوفان شب گذشته، گفت: بر اثر توفان شب گذشته یک خانم مسافر اهل شیراز، در ابتدای شهر گرگان بر اثر برخورد جسم سختی به سرش به شدت مصدوم و بیمارستان منتقل شد.

علیرضا کمال غریبی ادامه داد: با وجود تلاش پزشکان این خانم ۳۸ ساله ساعت ۵:۳۰ صبح امروز در بیمارستان فوت کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان هم با اشاره به اقدامات انجام شده در طوفان شب گذشته در استان، گفت: در جریان طوفان شب گذشته به ۱۹ خانوار در گرگان و سه خانوار در علی آباد کتول امداد رسانی شد.

حسین احمدی افزود: همچنین شب گذشته در شهرستان بندرگز ۲۰۰ نفر که اکثرا مسافر بودند و ۹ نفر در شهرستان بندر ترکمن اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: ۳۷ نجاتگر و هشت نفر از پرسنل، کار امداد و خدمات رسانی شب گذشته به مردم را برعهده داشتند.

رامین آذری مدیرکل فرودگاه های گلستان نیز گفت: وزش باد شدید شب گذشته در فرودگاه گرگان باعث بازگشت پروازهای مشهد-گرگان و تهران-گرگان در بین مسیر به فرودگاههای مبدا شد.

همچنین طوفان خسارت هایی را به شهرهای استان وارد کرد به طوریکه در گرگان مرکز استان گلستان باعث قطع چند اصله درخت و آسیب به یک خودرو و خسارت به چند ساختمان مسکونی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج