اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۴۹۶۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قطر رهگیری هواپیمای اماراتی را تکذیب کرد

سازمان هواپیمایی کشوری قطر ادعای امارات در مورد رهگیری هواپیماهای مسافربری این کشور توسط جنگنده های قطری را تکذیب و اعلام کرد ؛ ادعای امارات با هدف سرپوش گذاشتن بر نقض مکرر حریم هوایی قطر صورت گرفته است .

ایرنا: سازمان هواپیمایی کشوری قطر ادعای امارات در مورد رهگیری هواپیماهای مسافربری این کشور توسط جنگنده های قطری را تکذیب و اعلام کرد ؛ ادعای امارات با هدف سرپوش گذاشتن بر نقض مکرر حریم هوایی قطر صورت گرفته است .

خبرگزاری رسمی امارات (وام) دوشنبه شب مدعی شد: دو جنگنده قطری در حالی که هواپیماهای مسافربری امارات در حریم هوایی بحرین در حال پرواز بودند، به صورت خطرناکی به آنان نزدیک شدند.


در بیانیه سازمان هواپیمایی قطر آمده است؛ دولت بحرین نیز همچنان هشدارهای قطر در مورد لزوم رعایت توافقنامه شیکاگو را نادیده و به نقض حریم هوایی قطر ادامه می دهد.


پس از بیانیه سازمان هواپیمایی امارات ، بحرین نیز در بیانیه ای اعلام کرد: حدود ساعت ۱۴:۳۵ دقیقه به وقت محلی، دو جنگنده قطری بدون کسب اجازه، در اسمان بحرین و در ارتفاع ۳۰ هزار پایی از زمین درحال پرواز بودند.


بیانیه سازمان هواپیمایی قطر در ادامه می نویسد ؛ این ادعا در حالی مطرح شده است که قطر به همه معیارهای بین المللی در خصوص لزوم حفظ سلامت ناوبری هوایی عمل کرده است .


عربستان، امارات، بحرین و مصر از ۵ ژوئن ۲۰۱۷ ( ۱۵ خرداد ۹۶ ) با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم روابط خود را با این کشور قطع کردند و مرزهای زمینی، دریایی و هوایی با قطر را هم بستند.


کشورهای تحریم کننده 13 شرط برای از سرگیری روابط خود با قطر تعیین کردند.


قطر با رد این اتهام در ۹ ماه گذشته اعلام کرده است که کشورهای تحریم کننده دلیل قانع کننده ای برای اتهام خود در اختیار ندارند.


طرف های درگیر طی ماه های گذشته بارها یکدیگر را به نقض حریم هوایی خود متهم کرده اند. قطر در این زمینه نامه هایی به دبیر کل و رییس شورای امنیت سازمان ملل متحد ارسال کرده است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج