۷۰۳۳۵۷
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

روزنامه جوان: تفریحات، نشان داد عقب نیفتاده‌ایم

روزنامه جوان نوشت: مشکل بیکاری با حدود ۱۱‌درصد وجود دارد، اما این آمار جدید است؟ یا ۵، ۱۰ و ۱۵ سال پیش نیز کم و بیش درگیر آن بوده‌ایم؟

روزنامه جوان نوشت: مشکل بیکاری با حدود ۱۱‌درصد وجود دارد، اما این آمار جدید است؟ یا ۵، ۱۰ و ۱۵ سال پیش نیز کم و بیش درگیر آن بوده‌ایم؟

مردم مشکل معيشتي دارند - که حتماً حدود ۲۰ ميليون دارند- اما مسئله جديدي رخ داده است؟ مسافرت‌هاي نوروزي داخل و خارج کشور و سرازير شدن دهها هزار نفر به ترکيه و شرق آسيا و ميليون‌ها نفر به کيش، قشم و شمال و ديگر شهرهاي کشور و رشد ۳۰درصدي آن نشان مي‌دهد که اگر بهبودي نبود، پديده منفي جديدي هم رخ نداده است.

۵۰۰ هزار نفر به خودروسواران کشور در سال گذشته اضافه شده است. در اکثر شهرهاي کشور شب‌ها نيز کوچه‌ها پر از خودرو است و علت آن اين است که بسياري از خانواده‌ها چند خودرويي شده‌اند و يک خودرو در پارکينگ قرار مي‌گيرد و بقيه کوچه را اشغال کرده‌اند.

در سرانه خودرو و مصرف سوخت و انرژي و آب و برق در جهان اول هستيم. در تفريح جزو ملت‌هاي برتر جهان هستيم، بين ميليون‌ها نفر در دهه محرم و ماه رمضان نذري توزيع مي‌شود که شاخص از تراز توانمندي معيشتي توزیع کنندگان است. بر اساس آمارهاي جهاني فقر مطلق پيش از انقلاب ۴۶درصد و اکنون کمتر از ۹درصد است. ۳۰درصد جمعيت روستايي اول انقلاب به ۷۲درصد جمعيت شهري تبديل شده‌اند که با امکانات مدرن شهري زندگي مي‌کنند. ميليون‌ها نفر مشغول تحصيلند و...

مشکل ارزي کشور پديده‌اي جديد نيست و بحران‌هاي آن را چندين‌بار ديده‌ايم. تحريم پديده‌اي ۳۷ساله و سال ۱۳۹۱ بدتر از امروز بود. فروش نفت شش سال پيش کمتر از امروز بود. قيمت نفت در زمان خاتمي به ۶ دلار رسيد، پس پديده جديد کدام است؟ و بالعکس. غرور ملي در مبارزه منطقه‌اي ارتقا يافت.

سخت‌ترين مذاکرات را با دشمنان انجام داديم و بر تعهدات خود پايبند هستيم، مدرسه و دانشگاه مشغول کار خودشان هستند. حوادث طبيعي نيز وجود دارد که مولد آن نه حاکميت است و نه ملت. مشکلات و چالش‌ها وجود دارد، ولي نمي‌توان امروز را بدتر از ديروز دانست و ليوان را يک‌باره خالي ديد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبریز

      من انگشتر زنم را فروختم‌ رفتم مسافرت اونم ۴ روز به خدا ۴۶ سالمه اولین بار بود تو عید مسافرت میرفتم.از دل مردم خبر ندارید !!!!

    • بدون نام

      همه‌ش یه مشت چرنده و خودشون خوب میدونن تا وضع خرابتر میشه،مردم روی خودرو و دلار و طلا سرمایه گذاری میکنن،در اصل کل زندگیشون شده یه ماشین و نتیجه اینکه تفریح باهاش میرن.روزنامه جوان هم مربوط به گرایشات خاص هستش،داره دروغ مینویسه

    • بدون نام

      اگر تمام شعور همین واقعی است باید گریست به حال ملت ایران که انقدر شیرتوشیر که یه روزنامه نگار میشه تحلیل گر و سیاستمدار اونم از نوع تملق معابی واگر نه برار فدیب افکار ملت است باز کار به کجا رسبده که دست به دامن یه روزنامه نگار که کارش ففط ففط گزارش خبر است یا بهتر خبر چین میشه تحلیل گر مسایل سیاسی اجتماعی

    • بدون نام

      شما روزنامه نگارها چقدد پر رو وتهی مغز خودشیفته اید کار شما فقط فقط تهیهو گزرارش خبر است یا بهتر خبر چینی وساده تر جاسوسی نه تجزیه و تحلیل بخدا از شما بیسوادتر و متملقتر پیدا نکرده

    • احسان

      خودگویی و خود خندی / به به چه هنرمندی !
      با تعاریف امثال جوان و وطن امروز و کیهان و سایر رسانه های زنجیره ای، حتی باید بابت این همه خدمات بیشمارشان سپاسگزار هم باشیم! اولا اگر به شماها باشه که بارها نشان دادید که با انواع تفریحات مخالفید و هر کاری میکنید تا بساط شادی مردم جمع شود ولی مساله اصلا تفریحات و مسافرت رفتن و شمال رفتن نیست استاد !
      50 سال پیش امثال کره جنوبی و ترکیه آروزی ایران شدن داشتند، امثال امارت و قطر چشم به راه لنج های ایرانی بودند تا آذوقه دریافت کنند و از گرسنگی تلف نشوند، همین کره جنوبی استارت توسعه اقتصادی را همزمان با ایران زد، مالزی سالها بعد از ایران استارت زد، ولی الان کارنامه شما چیست؟!
      توسعه پیشکش، فقط یک سری به بیمارستانهای دولتی بزنید تا ببینید که هیچ فرقی با ترمینال مسافربری ندارند! نوبت دهی در همین بیمارستان امام خمینی تهران اینجوریه که باید روی یک تکه کاغذ باطله اسمت را بنویسی تا بعدا از روی همان لیست اسامی را صدا بزنند!
      200 بار ادعای تولید داروی درمان سرطان و ام اس و ... را کردید ولی دریغ از یک حرف راست، دروغ اندر دروغ!! اصلا تولید داروی بیماریهای خاص تو سرتان بخورد، همان داروهای معمولی هم که تولید میکنید بی کیفیت است و مردم ترجیح میدهند از رفاه شان بزنند ولی داروی خارجی بخرند، نه داروی ایرانی!
      از کدام غرور ملی حرف میزنید؟!!! شماها هنوز توان مدیریت کردن حوادث طبیعی را که چه عرض کنم، توان مدیریت بحران پلاسکو را هم نداشتید، بعد با تمام دنیا سر جنگ دارید

      خجالت بکشید و حداقل حرف مفت نزنید...
      (لطفا منتشر کنید تا بفهمند با لشکر احمق ها طرف نیستند)

    • تبریز

      امروز برین جلوی بانگها صف یارانه بگیرها رو ببینید اونوقت میفهمید مردم چقدر در رفاهن!!!!!

    • اسد

      کاش ازاون کسانی را هم که توی آشغالها دنبال غذا هستند را هم می نوشتی روزنامه جوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج