adexo3
۷۱۹۷۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اختلاف نظر عراقچی و شمخانی در مورد FATF

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر دبیر شورای عالی امنیت ملی و معاون وزیر امور خارجه در مورد لزوم پیوستن ایران به FATF متفاوت بود.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر دبیر شورای عالی امنیت ملی و معاون وزیر امور خارجه در مورد لزوم پیوستن ایران به FATF متفاوت بود.

جبار کوچکی نژاد در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر امور خارجه، وزیر اقتصاد و دبیر شورای عالی امنیت ملی برای بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم گفت: آقای ظریف نتوانست در مورد این لایحه مجلس را قانع کند.

نماینده مردم رشت ادامه داد: آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز گفت FATF ربطی به این لایحه ندارد و ما به دنبال تصویب آن نیستیم. FATF از دستور کار نظام جمهوری اسلامی خارج شده است و ما قصد تغییراتی در قوانین داخلی خودمان برای تسهیل روابط با بانک های خارجی داریم.

کوچکی نژاد گفت: اما نظر آقای عراقچی متفاوت بود. وی معتقد بود باید FATF حل شود تا بتوانیم مذاکرات با اروپا را ادامه دهیم، بنابراین اختلاف نظری بین آقای عراقچی و شمخانی وجود داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج