اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۹۷۹۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

«اشمید»، ریاست مذاکره برجام را بر عهده گرفت

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، ریاست مذاکرات هفته آتی وین را در حالی بر عهده دارد که قرار است در آن پیشنهاداتی در راستای حمایت های اقتصادی به ایران مطرح شود.

خبرگزاری مهر: معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، ریاست مذاکرات هفته آتی وین را در حالی بر عهده دارد که قرار است در آن پیشنهاداتی در راستای حمایت های اقتصادی به ایران مطرح شود.

روزنامه ولت ام زونتاگ در شماره امروز خود با اشاره به نشست هفته آینده وین با حضور نمایندگان ایران و اروپا درخصوص حفظ توافق هسته ای وین نوشت: ریاست نشست وین را «هلگا اشمید» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر عهده خواهد داشت.

این روزنامه در ادامه آورده است: اشمید ریاست نشستی را برعهده دارد که قرار است در آن پیشنهاداتی در زمینه ارائه حمایت های مالی و اقتصادی به ایران مطرح شود.

نشست هفته آینده اولین نشستی است که بدون حضور نماینده ای از آمریکا برگزار می شود.

گفتنی است «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا دو هفته گذشته خروج واشنگتن از توافق هسته ای با ایران را اعلام کرد. این در حالی است که شماری از مقامات اروپایی بر حفظ این توافق هسته ای تاکید دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حمایت های مالی و اقتصادی؟!

    • بی خیال

      قضیه چماق و هویج رو دارند تکرار میکنند حتمی یکیش دسترسی به سایت های نظامی ایران و دومیش توان موشکی مان و سومیش هم بیخیال سوریه و عراق و لبنان ویمن شدن از دولت دوازدهم هیچی بعید نیست آنموقع میگن همه چیز رو دقیق به رهبری گزارش دادیم و بدستور رهبری بوده. بنده خدا رهبر معظم انقلاب اسلامی عین جد ش امیر المومنین علیه السلام مظلوم واقع شده است ولی ما نمیگزاریم علی تنها بماند چون کوفه ای نیستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج