۷۲۰۶۰۱
۲۶ نظر
۵۰۰۹
۲۶ نظر
۵۰۰۹
پ

امارات: ایران مجبور به بازگشت به میز مذاکره است

وزیر خارجه امارات متحده عربی مدعی شده: «ایران مجبور به بازگشت به میز مذاکره برا یک توافق جدید خواهد شد؛ چرا که حمایت اروپایی‌ها از توافق کنونی برای حفظ آن کافی نیست.»

خبرگزاری ایلنا: به نقل از «بلومبرگ»، وزیر خارجه امارات متحده عربی در مصاحبه با این رسانه مدعی شده: «ایران مجبور به بازگشت به میز مذاکره برا یک توافق جدید خواهد شد؛ چرا که حمایت اروپایی‌ها از توافق کنونی برای حفظ آن کافی نیست.»

«انور قرقاش» مدعی شد: تهران در هفته‌های آتی به این نتیجه خواهد رسید که باید یک توافق جدید با محدودیت‌های جدید ترسیم شود که برنامه هسته‌ای و برنامه موشکی و اقدامات ایران در منطقه را نیز شامل شود.

وی مدعی شد: «یک وجه المصالحه ایرانی در اختلافات آمریکا و اروپایی‌ها وجود دارد. این وجه به نظر من دیگر وجود ندارد و یک پیام مشترک به ایران می‌تواند شانس پیدا کردن آلترناتیوها را افزایش دهد.»

بر اساس این گزارش امارات به همراه عربستان سعودی و دیگر کشورهای خلیج فارس از نفوذ فزاینده ایران در منطقه هراس دارند. با توجه به شکست استراتژی‌های آنها علیه ایران در دوران اوباما، آنها با اسرائیل همراه شدند. درخواست‌های آنها توسط ترامپ که توافق هسته‌ای را ترک کرده مورد توجه قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اوهو دوزابده اش به همین خیال باش

    • بدون نام

      شما شیخ های بیانگرد حقیر که خود را شتر آمریکایی ها و انگلیسها و گاو شیرده آنان کرده اید، لطفا خفه

    • بدون نام

      چرا ایران باید در کشورهای منطقه نفوذ کند در حالیکه مشکلات داخلی زیادی دارد. منفعت ان برای مردم ایران چه چیزی بوده؟ سقوط در همه شاخصها.
      واقیت این هست که حتی در اخلاقیات هم سقط کردهایم نمونه اش وعده های پوچ دولتمردان هست حدیث است که مردم به دین حاکمان خود هستند

      پاسخ ها

      • رضا ط

        از جمله دلایلی که عمه ریکا نمیتونه به راحتی افغانستان و سوریه ، به ایران حمله کنه همین قدرتمند شدن و نفوذ ایران در منطقه است ، به گفته خود غربی ها و برخی عمه ریکایی ها ، مشکلات خاور میانه بدون حضور و مشورت ایران قابل حل نیست ، تو تمام مذاکرات منطقه پای ثابت و اول ایرانه، ۱۰۰ البته اگر ما توان نظامی قابل توجهی نداشتیم این امتیاز بدست نمیومد ، ترسیدن اسرائیل از ایران بی دلیل نیست ، هرچه نفوذ و سیطره ایران در منطقه بیشتر بشه در مقابل زورگویان عمه ریکایی بهتر میتونه حق خودشو بگیره وگرنه حیوونی مثل ترامپ ضعیفان رو تو نطفه خفه میکنه و به راحتی مثل بازی کامپیوتری به سوریه حمله میکنه بدون اینکه هیچ کشوری صداش دربیاد! حق گرفتنیه و برای گرفتن حقت باید قوی باشی.

    • بدون نام

      جالبه که حالا امارات هم نظر میده

    • بدون نام

      امارات مثل قارچ سمی بی ریشه و مضر است اما ایران مثل گردو تنومند وریشه دار است .حالا چه شده که قارچ سمی در مورد گردوی تنومند ومفید نظر میدهد ؟

    • رضا ط

      شکر خوردنش به امثال خود فروخته ای از جمله شما نیومده ، تو برو باجی که صبح باید واسه ترامپ حواله بزنی رو جور کن ...

    • بی نام

      میگن حرف راست باید ازدهن بچه شنید

    • ایران

      اولا میره که اینطور بشه

    • مجتبی

      ای خدا کی جنگ شروع بشه حال همین عربستان سعودی بگیریم انتقام ۵۰۰تا زائر خانه خدارو از این بی شرف هارو بگیریم

    • بدون نام

      ایران هیچوقت مخالف مذاکره ای سازنده که برایطرفین منفعت داشته باشد نبوده ونیست واین رادرمذاکرات برجام ثابت کرده است تمامی مخالفت ترامپ بخاطراجبازی با اوباما می باشد ومیخواهد قراردادی منعقدکند که بنام جمهوری خواهان تمام شود چه بسااگردران زمان ترامپ جای اوبامابود همین قراردادراامضا میکرد شما اگرخوب دقت کرده باشید ترامپ هنگام نقض برجام امضای درشت خود را چندین مرتبه به نمایش گذاشت وبه آن اشاره می کرد این به آن معنی است که من قراردادی را قبول دارم که با این امضاثبت شده باشد به هرحال رفتن ایران پای میزمذاکره مجدد چیزی ازوجهه ماکم نمی کند وشایدبه نفع ماباشد زیراترامپ دوهدف را ازنقض برجام دنبال می کند اول منتظربود بلافا صله ایران هم ازبرجام خارج شود تاپرونده مارا به شورای امنیت بفرستد وهرغلطی که دلش خواست بکند که اقای روحانی خیلی عاقلانه و زیرکانه آنهارادراین کار ناتوان ساخت وبرنامه دومش هم اینست که ایران از رفتن به پای میز مذاکره خودداری کندتااووکشورهای جیره خوار عربش درمبدان خالی تاخت وتاز کنند اتفاقا ایران باید بدون هیچ هراس واجباری حتی بادعوت از آنهابخواهدپای میز مذاکره البته برای آنها شاید مذاکره باشد ولی دولتمردان ما پیشقدم شده وبا سیاست ناب ایرانی این میزرابه میزمحاکمه امریکا بدل وحتی امتیازبگیرند ودراین هدف دوم ترامپ هم اوراشوک زده وناکام بگذارند به یاری خدا آنها صم وبکم میشوند

      پاسخ ها

      • ادهم

        بابا حقتو خوردن خدایی

    • آ کیا

      اگر جنگی با ایران شروع بشه, ایران باید تمامی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بغیر از عمان رو با هزاران بمب به اتش بکشه. چون هرچی توطئه علیه ایران شکل میگیره از پول همین بی پدرهاست.
      ظلمِ که این کشورها ایران رو وارد جنگ و اتش کنن. وبعد بشنینن و خرابی ایران رو نگاه کنن و بخندند

      پاسخ ها

      • علی

        مگه کال آف دیوتی دور آسون هست ؟ ایران همه کشور ها رو بزنه ، بعد بره سراغ اسرایل ، بعدش بره آمریکا و کل جهان رو تصرف کنه .ایران قیمت دلار رو نمیتونه کنترل کنه ، یه بارون و برف میاد کشور تعطیل میشه ، دلار رو گوجه سبز تاثیر میزاره میشه کیلویی ۳۰ هزار. اول فکر کن بعد صحبت کنید ، البته الان میان همه میگن تو ترسویی و ما همه سوپر من هستیم!

    • فرراد شهیدی

      یکی نیست به این امارات بگه تو یکی خفه ...

    • بهروز

      بیجا کردید,هیچ اجباری نداریم اگرصحبت از برد برد است هستیم,شما که کامل بدون پیش شرط شده اید دستمال دستشویی امریکا خدایا مپسند که روزی رسیده که امارات با ما اینجور صحبت کنه

    • بدون نام

      ....در خصوص ایران وراجی نکن , کل امارات با یک ترقه بهم میریزه

    • حسین

      بازهم توهم، از نوع قرقاشی!

    • بدون نام

      غلط کرد ... ایرانی کسی است که به امارات وعربستان نرود

    • امیر

      اخه ... مگه ایران و ایرانی سرنوشت ننگینی مثل تو داره که اجبارشو تو تعیین میخوای بکنی شماها نادان بزدل هستید که برای بقا و موندن هویتتون باج میدید حیف اون شیر شتری هم که میخوردید باید شیر گربه میخوردید چون گربه صفتید تو از خودت مایه بذار و باج بده ...گورتو گم کن نکبت

    • بدون نام

      احسنتم شیخ

      پاسخ ها

      • شهروند

        شیخ بره غازاشو بچرونه بهتر نیست؟؟؟... من موافق وضع موجود کشور نیستم... اما امریکا هم دیگه قابل اعتماد نیست، چون اگه فردا ریس جمهورشون عوض شه ممکنه دوباره دبه کنه...

    • بدون نام

      کشوری که خودش را فرش زیر پای استکبار کرده وبدون اجازه شان حق آب خوردن هم ندارد وهریک ازاماراتش عمارتی برای تفریح درامدزایی وارائه خدمات فساد به سران استکبارشده .........میخورد وغلط تاریخی میکند درمورد آزاده ترین ملت دنیا وامت ولایت فقیه اظهارنظرمیکند.

    • بدون نام

      لعنت به تمام شاهزادهای خاین عربی نوبت شما هم میرسه

    • بدون نام

      مرگ برمینی همسایه شکم پرست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امارات و ترکیه از صدقه سری ایرانیها بعد از انقلاب آنهم بخاطر تحریم‌های ظالمانه به موقعیت فعلی خود رسیده اند ... ، بی ظرفیت هستند این اواخر مرتبا غلط‌های زیادی میکنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج