۷۲۵۳۱۶
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

تکذیب یک خبر در مورد مجرم حادثه غرب تهران

مدیرآموزش و پروش منطقه ۲ تهران با اشاره به آخرین جزئیات خبر تجاوز به دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب‌تهران، با بیان اینکه مجرم هیچ نسبتی با آیت‌الله حائری معروف ندارد، تصریح کرد: ایشان هیچ نسبتی با روحانی معروف آقای حائری شیرازی ندارند اما با یکی دیگر از روحانیون نسبت دارند که معروف نیست.

رویداد ۲۴ نوشت: ناصرکوهستانی مدیرآموزش و پروش منطقه ۲ تهران، با اشاره به آخرین جزئیات خبر تجاوز به دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب‌تهران، گفت: روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه، ما از طریق خود مدرسه از شرایط مطلع شدیم و اولیا را به اداره دعوت کردیم و با آن‌ها صحبت کردیم، حرف‌هایشان را به صورت کامل شنیدیم و دقیقا صورت‌جلسه کردیم. تعدادی از خانواده‌ها به عنوان اولیامنتخب انتخاب شدند تا این موضوع را از طریق ما پیگیری کنند.

کوهستانی ادامه داد: بسیاری از خانواده‌ها نگران امتحانات و وضعیت تحصیلی فرزندانشان بودند که ما کارهای لازم در این خصوص را انجام دادیم و با آن‌ها همراهی کردیم. تعدادی از اولیا شکایت را به مراجع قضایی بردند تا روند به صورت قانونی طی شود، در این مدت نیز آرامش را به صورت کامل در مدرسه فراهم کردیم تا اینکه در روز یکشنبه با انتشار برخی از این فیلم‌ها در فضای مجازی، فضا را ملتهب کردند. ما تا قبل ازاینکه فیلم در فضای مجازی منتشر شود توانستیم به خوبی فضا را مدیریت و کنترل کنیم.

مدیرمدرسه را سریعا عزل کردیم

مدیرآموزش و پرورش منطقه دو تهران، با بیان اینکه همان روز ۲۹ اردیبهشت ماه و بعد از مطلع شدن از موضوع، مدیر مدرسه را عزل و برکنار کردیم، خاطرنشان کرد: ناظر مقیم در مدرسه تعریف کردیم تا درآنجا حضور داشته باشند و به امتحانات دانش‌آموزان لطمه‌ای وارد نشود. ما نیز به همراه اولیا به عنوان شاکی از فرد مجرم به دستگاه‌های قضایی شکایت کردیم. در مدرسه مشاور مستقر کردیم تا کارهای مشاوره‌ای دانش آموزان را انجام دهند. ما سعی کردیم تا فضای مدرسه به حالت عادی و آرامش برگردد و دانش‌آموزان در فضایی به دور از تنش امتحانات خود را برگزار کنند، به نظرم همه از جمله رسانه‌ها باید کمک کنند تا دانش آموزان از این فضا خارج شوند.

مجرم با آیت‌الله حائری معروف نسبتی ندارد

کوهستانی با بیان اینکه مجرم هیچ نسبتی با آیت‌الله حائری معروف ندارد، تصریح کرد: ایشان هیچ نسبتی با روحانی معروف آقای حائری شیرازی ندارند اما با یکی دیگر از روحانیون نسبت دارند که معروف نیست.

ناصرکوهستانی، ادامه داد: اینکه اعلام شده مدیرمدرسه از این اتفاق‌ها اطلاع داشته یا نه را ما در جریان نیستیم، اما همان لحظه‌ای که این خبر از مدرسه به ما رسید ما سریعا مدیر را عزل کردیم زیرا فرض را بر این گذاشتیم که مدیر نیز از این موضوع اطلاع داشته اما خبر نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه چه فایده روح و روان دانش آموزان ریخته بهم . دبیرستانی که دوربین داره و انگاه کرو لال بوده

    • شهروند عدالت خواه

      در جایی که قانون جدی گرفته نشود . هر مجرمی راحت جرم و هر گناهکاری راحت گناه میکند . چون در آنجا ترسی از مجازات شدن نیست . چه در دل چه در ظاهر.

      به قول معروف : شهری که کلانتر نداشته باشد غورباغه هم ابو عطار میخونه و هم هفت تیر کش میشود

    • بدون نام

      آره دیگه مطمئنیم خودتون پیش قدم شدین! اگه فضای مجازی مچتون رو بگیره.وگرنه سکوت و تکذیب کارشماست

    • بدون نام

      بله یه سر به اینستا مدیر بزنید بعید نیست در جریان بوده

    • علیرضا ا

      به نظر من قربانیان هم به اندازه متهم مجرم هستند چرا که اگر هر کدامشون گزارش میداد بقیه گرفتار نمیشدند ایا نفرات اولی عذاب وجدان ندارند شاید بگن از ترس ابرو قبول ولی چرا بصورت ناشناس خبر ندادند تا بقیه قربانی نشن

    • بدون نام

      مراقب مشاور باشید.کار دستتون نده

    • بدون نام

      هر که بامش بیش برفش بیشتر
      تبعیض و بی عدالتی
      چرا بچه هاشون تو مدارس دولتی ثبت نام نمیکنند
      وقتی جدا سازی باشه این مشکلات هم باید بوجود بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج