adexo3
۷۲۵۴۳۸
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

قیمت بالای مسکن، دوباره عامل رکود می‌شود

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، افزایش شدید قیمت مسکن و اجاره بها را در مدت اخیر کاذب دانست.

خبرگزاری خانه ملت نوشت: نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، افزایش شدید قیمت مسکن و اجاره بها را در مدت اخیر کاذب دانست.

امیر خجسته با انتقاد از افزایش قیمت مسکن و اجاره بها گفت: با توجه به نوسانات نرخ ارز در مدت اخیر بازارهای مختلف کشور از جمله مسکن، با تلاطم روبرو شده است.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:افزایش قیمت مسکن در ماه های اخیر بصورت کاذب رشد داشته که این موضوع باعث شده متقاضیان واقعی مسکن متضرر شوند.

نمایند مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:باید پذیرفت ارزش پول ملی در مدت اخیر با کاهش جدی روبرو شده و بسیاری از خانوارها توان پرداخت اجاره بهای سنگین مسکن را ندارند.

خجسته در ادامه گفت و گوی خود تصریح کرد:سطح رشد دستمزدها و افزایش حقوق ها در مقایسه با افزایش قیمت مسکن و کالاهای دیگر بسیار ناچیز است.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:افزایش نرخ دلار و رشد قیمت مصالح ساختمانی و زمین باعث تضعیف اقتصاد بسیاری از خانوارها شده است موضوع دیگر اینکه ادامه این روند بار دیگر رکود را به بازار مسکن باز می گرداند چرا که قدرت خرید متقاضیان واقعی مسکن کاهش قابل توجهی یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ان شاالله که همین خونه ها تو سر سودجویان از خدا بی خبر و مسببین و عوامل افزایش قیمت مسکن خراب بشه و تمام این پول را هم خرج دوا و دکتر کنن که ما را با این کارشان بدبخت و بیچاره کردن

    • بدون نام

      در قضیه رکود مسکن اصلا شکی نیست، این رکود از بین نرفته و بیشتر و بیشتر میشود، خریداران تن به این قیمتهای فضایی و غیر واقعی ندهند تا پوزه فروشندگان بی انصاف از جمله سازندگان و دلالان با مشارکت جنایتکارانی مثل مشاوران املاک به خاک مالیده بشه، که تمام بدبختیهای حوزه مسکن از این قشر بلا استثنا مشاوران املاک هستش چون خودم به شخصه مدتی کنارشون فعالیت میکردم و با شگرداشون کاملا آشنا هستم

    • بدون نام

      عامل اصلی گرانی مسکن فقط و فقط مشاورین املاکن

    • سعید

      ایشلا اقتصاد ایران نابود بشه ک شده خدارو شکر

    • بدون نام

      انشاله همه رو خرج دوا ودکتر کنن من که راضی نیستم دارم اجاره خونه سنگین میدم حرومه شون بشه

    • رضا

      چرا نمیگید مصالح 3برابر شده همه چیز گرون شده مسکن هم گرون شده اینطودی باشه همه سود جو هستن طرف جنس خودش رو گرون میفروشه میخواد مسکن بهره انتظار داره بهش مفت بدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افزایش 3 برابری مصالح کذب محضه خودتم این دروغ باور نکن! مثلاً قیمت میلگرد 1000 الی 1200 تومان افزایش یافت. این از نظر شما یعنی 3 برابر!!!!

    • بدون نام

      کلاً تو مملکت ما وقتی قیمت طلا و سکه و ارز و مسکن بالامیره میشه حباب،ولی حبابی که هیچوقت نه پایین میاد و نه میترکه

    • بدون نام

      اگر می خواستند با ابزار مالیات کنترول قیمت می کردند مثلا اگر منطقه یک14/5 نوساز بود.اگر کسی بیشتر می دهد تا 70% مالیات از فروشنده بگیرند اگر بخواهد روی ملک بکشد قیمت آنقدر بالا می‌رود خریدار ندارد تازه برای جلوگیری از احتکار ملک مثل کشور های اروپایی مالیات خانه های خالی می گیرند تقریبآ پله ای معادل اجاره در ماه می شود ولی متاسفانه کسی به فکر مصرف کننده نیست چون خود تصمیم گیران دلالان وبانکها می باشند.

    • نن

      واقعا.متاسفم,چه کشوری داریم زمین وهوای خدارو میفروشن

    • علی

      وقتی سود بانکی کم شد مردم پولهاشونو در مسکن بردند در نتیجه تقاضا زیاد شد و گرون شد الان هم کسی نمیفروشه هی گرونتر میشه چون متقاضی زیاد و خانه کم است سود بانکی زیاد بشه مسکن ارزون میشه دوباره همیشه اینگونه بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج