adexo3
۷۲۶۳۰۵
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

مازاد نیرو‌های شهرداری تهران تعدیل نمی‌شوند

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی که در سطح جامعه وجود دارد، قطعاً شورای شهر تهران موافق تعدیل نیروهای شهرداری نیست و نباید بیکاری را در جامعه افزایش دهیم.

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی که در سطح جامعه وجود دارد، قطعاً شورای شهر تهران موافق تعدیل نیروهای شهرداری نیست و نباید بیکاری را در جامعه افزایش دهیم.

حسن خلیل‌آبادی در باره تعدیل نیروهای شهرداری تهران و برنامه‌هایی که شهردار در این خصوص دارد گفت: در برنامه‌های شهردار تعدیل نیرو ندیده‌ام.

وی‌ ادامه داد: شورای شهر تهران با تعدیل نیرو موافق نیست. با توجه به مشکلات اقتصادی و بیکاری که در جامعه وجود دارد نباید تعدیل نیرو داشته باشیم و باید به نحوی از این نیروها استفاده کرد.

خلیل‌آبادی بیان داشت: در حال حاضر مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد که با تعدیل نیروی کار با این مشکلات اضافه خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران افزود: اگر بخواهیم به طور واقعی به نیروی شهرداری نگاه کنیم، در حال حاضر این نیرو ۴ برابر نیروی انسانی موردنیاز است و قطعاً برنامه‌ای برای اخراج این ۴ برابر از شهرداری تهران نداریم.

وی افزود: باید برای توسعه اشتغال در کشور اقدام شود تا مردم نیز درگیر تنش و اضطراب نشوند و اگر کسی در شهرداری تهران تعدیل می‌شود، جایی دیگر مشغول کار شود.

خلیل‌آبادی تأکید کرد: یکی از مشکلات اساسی جامعه بیکاری است و حتی از بخش خصوصی هم درخواست می‌کنیم که نیروهای خود را حفظ کنند؛ چراکه بیکار شدن یک فرد شوک اساسی‌ای را به هر خانواده‌ای وارد می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهشا مخارج اونها را از جیب مردم ندید . همیشه بعضی از مسولین سازمان ها بعنوان طرح ها و پروژههای الکی ، نیرو مازاد به هر روشی جذب میکنه ، و می داند دیگر هیچکس قادر به اخراج آن ها نیست . فقط مشکل را با افزایش هزینه ها به جیب مردم مستقیم و غیر مستقیم فشار وارد می کنند .

    • بدون نام

      شهرداری شیراز 6000 نیرو را در حال تعدیل است.

    • بدون نام

      از جیب مردم پس باید داده بشه بجای صرفه جویی در اختلاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج