adexo3
۷۲۷۱۶۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

هوای تهران سالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به تداوم وزش باد شدید در تهران اظهار کرد: انتظار می‌رود تا فردا (۱۵خرداد) وزش باد در برخی ساعات افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به تداوم وزش باد شدید در تهران اظهار کرد: انتظار می‌رود تا فردا (۱۵خرداد) وزش باد در برخی ساعات افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال داشته باشد.

حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز( ۱۴ خرداد) است. در برخی ساعات وزش باد موثر با بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی و جنوب شرقی انتظار می‌رود.

وی تاکید کرد: براساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، طی امروز (۱۴ خرداد) وزش باد در برخی ساعات سبب افزایش موقتی غلظت ذرات موقت خواهد شد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه گفت: با برقراری شرایط جوی نسبتا پایدار طی فردا (۱۵ خرداد) بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود و در برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی انتظار می‌رود تا فردا(۱۵ خرداد) وزش باد در برخی ساعات، افزایش موقتی غلظت ذرات موقت را به دنبال داشته باشد. همچنین تا فردا دما به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

وی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص میانگین ۶۱ در شرایط سالم قرار دارد. همچنین شاخص ۲۴ ساعت گذشته کیفیت هوای تهران ۶۶ و در شرایط سالم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا شیراوند

      نه بابا تو چیکار کردی هوا پاک شد ناراحت نباش چند روز دیگه تو با میلیونها عوامل دودزا وکثیفی که طی این چهل سال بدون حساب وکتاب بوجود اوردی در عرض کمتر از چند روز به گند میکشی همانطوری که همه جا رو گند زدید ، برید گم شوید مردم از دستتون یک نفسی بکشند یک هوا مانده بود که آنهم از مردم گرفتید بشویم دویست میلیون با فکر شما هوا بهتر وتمیز تر میشود امان از جهل ونادانی امان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج