adexo3
۷۲۸۰۹۰
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

اعتراض مقامات تل‌آویو به لغو بازی با آرژانتین

اقدام تیم آرژانتین در صرف نظر از بازی با تیم فوتبال رژیم صهیونیستی موجی از خشم و نارضایتی در صفوف مقامات ارشد این رژیم را به دنبال داشته است.

خبرگزاری مهر: به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سرانجام تحت فشارهای گسترده بین‌المللی و در پی اعتراضات شدید فلسطینیان و حامیان آنان در سرتاسر جهان بازی دوستانه تیم ملی فوتبال آرژانتین با تیم رژیم صهیونیستی که قرار بود فردا شنبه در قدس اشغالی برگزار شود، لغو شد.

پس از لغو بازی، بنیامین نتانیاهو طی تماس تلفنی با رئیس جمهور آرژانتین خواستار تجدید نظر در این تصمیم و برگزاری این بازی شد اما رئیس جمهور آرژانتین تاکید کرد که فدراسیون این کشور نهادی مستقل است و او دخالتی در تصمیم آن نخواهد داشت.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز تیم فوتبال آرژانتین را به شدت مورد حمله قرار داده و تاکید کرد که مایه شرم است که این تیم تسلیم فشارهای کسانی شد که تنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن نابودی اسرائیل است.

همچنین میری ریگف وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد که امیدوار بود تیم فوتبال آرژانتین از تصمیمی که گرفته منصرف شود و تسلیم دعوت برخی طرف‌ها برای تحریم این رژیم نشود.

روسای احزاب اپوزیسیون رژیم صهیونیستی دولت را مسئول لغو این بازی دانسته‌اند.

اسحاق هرزوگ رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اظهار داشت که لغو این بازی شکستی بزرگ برای دولت بود که چشمان خود را به روی حقایق بسته و نمی‌خواهد واقعیت را بپذیرد و این مسئله خلاف ادعای کسانی را ثابت کرد که به ما وعده می‌دادند که وضعیت سیاسی خوبی داریم.

شیلی یحیموویچ نماینده کنست رژیم صهیونیستی نیز ضمن ابراز تاسف از لغو بازی، وزیر فرهنگ را مقصر و مسئول اصلی دانست و گفت او سعی داشت از برگزاری این بازی برای افزایش محبوبیت خود برای انتخابات آینده حزب لیکود بهره ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برید به جهنم

    • مهدی

      خوب شد دلمان خنک شد

    • مهدی

      آرژانتین گفت مرگ بر اسرائیل

    • بدون نام

      عالی

    • بدون نام

      آخه یه مشت جانی جم شدین کشور دیگه ای اشغال کردین حالا تیم فوتبال هم درست کردین با آرژانتین بازی میکردین که چی بشه بعد از مسی اگه دوتا گل میخوردین بعد میگفتین این بازیکن هسته ایه باید تحریم بشه برین بابا گمشین اعصاب ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج