۷۳۰۸۱۸
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

پلوسی: ترامپ به وعده‌های مبهم «اون» امتیاز داد

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس جمهور این کشور بابت نتایج ملاقات با رهبر کره شمالی انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: «نانسی پلوسی» رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور نسبت به پذیرش وعده های رهبر کره شمالی در نشست امروز سه شنبه انتقاد کرد.

به نوشته وبگاه «واشنگتن اگزمینر» نانسی پلوسی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه دیدار ترامپ با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی را گامی «شتابزده» از سوی ترامپ خواند.

وی در بیانیه‌ای دراین زمینه اعلام کرد: «عدم اشاعه سلاح‌های اتمی ستون امنیت ملی آمریکا است و ما از تصمیم جدی و تلاش‌های واقعی دیپلماتیک برای حصول به این اهداف در شبه جزیره کره حمایت می‌کنیم اما ترامپ به رهبر کره شمالی امتیازهایی را در برابر وعده‌های مبهم داد که به مسیری روشن و جامع برای عدم گسترش سلاح‌های اتمی نزدیک نمی‌شود. ترامپ در عجله خود برای رسیدن به یک توافق، وعده ارتقاء سطح کره شمالی را به سطح آمریکا را با حفظ این رژیم داد. میلیون‌ها خانواده درحال حاضر با ترس سلاح‌های اتمی در منطقه زندگی می‌کنند و سزاوار رهبری قوی و هوشمندانه‌ای هستند که بر مبنای دیپلماسی و تعامل با همکاران و متحدان منطقه‌ای ما ایجاد شود.»

نانسی پلوسی همچنین از اقدام‌های ترامپ در نشست «جی -۷» انتقاد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      متاسفانه توهین به ترامپ در آمریکا بی سابقه است.تنها رئیس جمهور استقلال طلب آمریکا در عصر نوین ترامپ است.طبیعی است دمکراتها چشم به انگلیس و اقمار ان داشته باشند.هر چند از تصمیم ترامپ در مورد ملت ایران نگران هستیم .اما استقلال طلبی انقلاب ایران باعث میشود با او در این مورد هم درد باشیم.اسلام از حق چشم پوشی نمیکند. و به همین دلیل جاودان و حق است.سیاست خارجی ما می بایستی تمام جوانب جاذبه و دافعه را دقیقا مد نظر داشته باشد.هرگز شعاری و باوری جایگزین لااله الا الله را نمی گیرد. لذا الله برای بشریت اکبر است تا بدانند قدرت از ان الله است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا انسان نمی دونه از این نظری که یک عدد"مهدی" گذاشته و پای دین و ایران رو وسط کشیده چی بگه! ترامپ اگر بر سر کار بمونه ایران نابود میشه .مغز شما از چی ساخته شده؟!

    • عابدین غفاری

      رییس‌جمهور کره شمالی اشتباه کرده با دنالدترامپ پای میزمزاکره نشسته

    • مرتضی

      ای بابا این ها هنوز عقده نبردن دارند و همه اش مشغول سنگ پراکندن هستند. البته همه اش از حسادت میباشد

    • جم

      چرا درمیان این همه موضع گیری شما جنگ طلبان دنبال مخالفان ترامپ وموضع گیری های آنها می گردید. به کوری چشم هرچیزی جنگ طلب ضد بشر این توافق سرانجامی خوش خواهد داشت چون بجای جنگ درکره و امریکا صلح درپی خواهد داشت.

    • بدون نام

      به نظرم ایران هم باید از این ویژگی جوگیرانه ترامپ استفاده کنه و یه جوری امتیاز بگیره ازش.خرش کنید بابا

    • میلاد

      درود بر ترامپ کبیر ....نانسی پلوسی ورشکسته سیاسی بیش نیست.

    • بدون نام

      اقا چرا اخبار انحرافی رو فقط درمورد این معاهده بزرگ چاپ میکنید اون رو کت بسته اورد پای میز مذاکره تمام دنیا از این قرارداد خوشحال واظهار رضایت میکنند نون کیهانو اقای شریعتمداری هم اجر شد لطفا مثه صدا و سیما هرچی که دلتون میخواد به خورد ملت ندین این تعبیرهای شما مثه مترجم صدا و سیمافقط باعث دوری از واقعیت ها میشه لطفا دنباله روی صدا وسیمای بیگانه با ملت نشین

    • بدون نام

      زر نزن بابا احمق ترامپ گفت فعلا رزمایش برگزار نمیکنیم تا شما خلع سلاح هسته ای و موشکی کنید زیر نظر سازمان ملل و وقتی که تایید شد از طرف سازمان ملل تموم تحریم ها رو برمیداریم . این کجاش امتیاز دادن بود؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج