adexo3
۷۳۳۲۶۰
۹ نظر
۵۰۱۲
۹ نظر
۵۰۱۲
پ

اعلام نتایج آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور

نتایج آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم: مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش‌وپرورش، نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان را اعلام کرد.

در اطلاعیه مربوطه آمده است: در راستای شیوه نامه وزارتی به شماره ۲۱۰۶ مورخ ۱۵ فروردین ۹۷ شیوه نامه و ضوابط ثبت‌نام، انتخاب و اعزام نیروی انسانی مورد نیاز مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برای سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ به بعد، ضمن تقدیر از تمام مدیران، دست اندرکاران و همکارانی که در مرحله اول آزمون این مرکز را یاری کردند، اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون (کتبی) به تفکیک رشته و با توجه به مفاد شیوه نامه و سه برابر ظرفیت اعلام می‌شود.

ضمن آرزوی توفیق برای پذیرفته شدگان و هم چنین تمامی عزیزان شرکت‌کننده در آزمون برنامه، جدول مرحله دوم آزمون (ارزیابی و سنجش حضوری ) متعاقبا اعلام خواهد شد.

فرهنگیان باید از لینک http://mbm.medu.ir/pages/9114 نسبت به مشاهده نتایج آزمون اعزام به خارج اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • habib

      نتایج بالاخره بعد از دو هفته تاخیر آزمون اعزام به خارج فرهنگیان اعلام شد. در این مدت شبهاتی در مورد اعلام نتایج منتشر شد که با مشاهده نتایج این شبهات به یقین نزدیک شد.
      در رشته معاونت اجرایی تقریبا صد در صد آقایان شرکت از یک استان قبول شدند که بیش از یک پنجم کل پذیرفته شدگان را تشکیل می دهند. یعنی کل معاونین اجرایی باسواد از همین استان هستند و بقیه بیسواد تشریف دارند و یا اینکه اتفاقات دیگری در آزمون رخ داده است. نکته جالب دیگر در مورد اعلام نتایج این استان این است که یک چهارم قبول شدگان رشته شیمی ، عربی ,امور تربیتی ,و یک پنجم پذیرفته شدگان رشته زیست شناسی و یک ششم پذیرفته شدگان رشته های ادبیات فارسی ـ علوم اجتماعی ـ فیزیک و مشاوره تحصیلی همگی از این استان هستند.

    • شرکت کننده

      جدا باعث تاسفه توهین به شعور شرکت کنندگان با ندادن آمار دقیق در مورد نیروهای مورد نیاز به تفکیک رشته..نتایج آمد درحالیکه از برخی رشته ها مثلا دو نفر خانم در کل کشور پذیرفته شدند اون هم در شرایطی که نه رتبه نه کارنامه و نه هیچ مدرکی کنار اسم پذیرفته شدگان هست.جالبه ابهاماتی هم که درمورد شیوه نامه داشتیم و احراز شرایطکلی ثبت نام هیچچچ کس پاسخگو نبود روابط عمومی مدارس خارج از کشور هم با لحن بسیار توهین امیزی پاسخگوی فرهنگیان محترم بود اداره محل خدمت و اداره کل هم در جریان هیچ چیز نبودند.نتایج هم که پاس داده میشد.یکباره بفرمایید سرکار گذاشتن یه عده برای به جیب زدن مبلغی قابل توجه بابت هزینه آزمون بود.این همه تاخیر توجیهی جز تقلب ندارد..متاسفم برای برگزارکنندگان...

    • رحمانی

      برای اعتراض به کجا باید مراجعه کنیم؟

    • رحمانی

      یک نکته جالب: یک نفر باید شماره داوطلبی در دو رشته قبول شده

    • بدون نام

      یک هفته قبل مدیر مدرسه به من گفتن که بیخود منتظر نتیجه نباش از مدرسه ما یک نفر قبول شده و اون آقای فلانی است.

    • ..

      سلام برای اعتراض ودریافت کارنامه آزمون به کجا باید مراجعه کرد؟

    • بدون نام

      واقعا این دیگه نوبرشه .برای شفاف سازی باید کارنامه ارایه میشد .نمرات علمی با تراز و خیلی چیزهای دیگر .مطمین باشید اینجور اعلام نتیجه کردن چیزی جز اعمال سلیقه نیست .متاسفم برای دست اندرکاران این ازمون .اگه این ازمون کتبیشه خدا رحم کنه به مصاحبش .خوشحال باشیم که تا همین جاش بیشتر درگیر این جور ادما نیستیم .

    • فرنگ

      سلام من هم با شما موافقم فقط می خواستند نفری پنجاه از ما گرفتند و هر کی که دلشون خواست قبول کردند من بیچاره چقدر خوندم چقدر سوالا را خوب زدم بیچاره همسرم تازه فرزند شهید هم بود چقدر هم خوند ولی اون هم قبول شد واقعا که روز قیامت باید جواب بدن یک عده برن ۱۵ ملیون در ماه حقوق بگیرن من یکی را می شناسم نمی تونه حرف بزنه پارسال رفته خارج از کشور واقعا مسخرس

    • مستانه

      سلام،منم خیلی خوندم،و مطمئن بودم که قبول میشم
      اما از اون روز اعلام نتایج،واقعا افسرده شدم،چون احساس میکنم سرکار بودم،توو رشته ما هم که زیست شناسی بود،اسم یه نفر که علوم اجتماعی یود،به اشتباه نوشته بودن،روز بعدش همکاران هم رشته ای گفتن،منظور اقای فلانیه!!!!!!!!
      مگه میشه،مگه داریم؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج