۷۳۴۲۴۰
۲۲ نظر
۵۰۰۹
۲۲ نظر
۵۰۰۹
پ

نزاع مرگبار سرایدار با کارگر در پاساژ مولوی

مرد جوان طی درگیری با سرایدار در پاساژی در خیابان مولوی به قتل رسید.

مرد جوان طی درگیری با سرایدار در پاساژی در خیابان مولوی به قتل رسید.

ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته مأموران کلانتری ۱۱۶ مولوی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد سی و سه ساله‌ افغانستانی طی یک درگیری مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان سینا به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی دشتبان؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در بیمارستان حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی اولیه نشان داد مقتول کارگر یک پاساژ در خیابان مولوی بوده و با سرایدار پاساژ (مرد افغانستانی) درگیر شده است؛ سرایدار طی درگیری با دو ضربه چاقو کارگر جوان را هدف قرار داده و در نهایت از صحنه جرم متواری شده بود.

در نهایت با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت متهم فراری ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهش می کنم این خواهران وبرادران افغانی رو بفرستین کشور خودشون.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مگه میرن تو ایران جا خشک کردن اینقدر پرو هستند جالبه چه طور دازن بچه هم زیاد میکنن

      • پارساازکوهدشت

        حیف نیست ملت ایران از دیدن برادران افغانی محروم بشن اینها باید باشن تاجوانان خودمون بیکارباشن اینها مهمانان پرروماهستن که مدتی دیگه اونا ازایران بیرونمون میکنن به امیدانروز

      • banooo

        ظاهرا قاتل و مقتول هردو افغانی هستن خدایا خودشون به خودشون هم رحم نمیکنن اونم تو کشور غریب .

      • بدون نام

        بعضی کامنت ها خیلی خنده داره خدایا خودشون به خودشون رحم نمی کنن
        انگار ایرانی اصلا ایرانی نمیکشه

    • مانی

      خوب این افغانیهای کثافتو بیرون کنید حتما باید زور باشه کپمپین راه بندازیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انسان باشید نژاد پرستی خجالت آوره افغانها هم هزار مشکل دارند که جلو مشکلات ما گمه اینها به ما پناه آوردن و خداییش خیلی برای توسعه ایران کمک کردند تا هم وطنان تنبلمان

    • بدون نام

      اره والله خودمان به اندازه کافی جنایتکار و بی عقل داریم

    • بدون نام

      مرگ پسر ۲.۵ ساله با ضربه لگد مادر
      -----
      روزنامه خراسان نوشت: اختلافات شدید خانوادگی بین زوج شیشه‌ای در مشهد موجب شد تا چهار کودک خردسال آن‌ها درگیر کشمکش‌ها و کتک کاری پدر و مادرشان شوند.
      در این گیر و دار، با صدور دستور قضایی، کودکان این زوج برای مدتی به بهزیستی سپرده شدند. درحالی که کودکان چندین ماه از زندگی شیرین دوران کودکی خود را در مرکز بهزیستی سپری می‌کردند، پدر و مادر آن‌ها مدعی شدند اعتیاد به مواد مخدر صنعتی (شیشه) را ترک کرده و به زندگی عادی خود بازگشته اند.
      این گونه بود که زوج جوان، از حدود سه ماه قبل دوباره سرپرستی فرزندان خود را به عهده گرفتند و با اجاره منزلی در منطقه طرحچی مشهد به زندگی زیر یک سقف ادامه دادند.
      هنوز مدت زیادی از ادعای ترک اعتیاد این زوج نمی‌گذشت که شب دوشنبه گذشته دو تن از فرزندان خردسال، داخل خانه با یکدیگر درگیر شدند. مادر ۳۱ ساله که از درگیری و دعوای دو کودک به شدت عصبانی شده بود، ناگهان چنان لگد محکمی به شکم پسر ۲.۵ ساله اش کوبید که او کنار اپن آشپزخانه بی حال روی زمین افتاد. دقایقی بعد وقتی شوهر این زن از سرکار به منزل بازگشت، علت بی رمقی فرزندش را سوال کرد، اما زن ۳۱ ساله با مخفی کردن علت اصلی ماجرا چنین وانمود کرد که سرکودک به گوشه دیوار اپن اصابت کرده است. آن‌ها کودک را در گوشه اتاق خواباندند تا شاید وضعیت جسمی او بهتر شود، اما نه تنها هیچ گونه علایمی از بهبودی در چهره کودک ظاهر نشد بلکه هر لحظه وضعیت او وخیم‌تر می‌شد به طوری که کودک از شدت درد بیهوش شده بود.
      شب به نیمه نزدیک می‌شد که پدر نگران از وضعیت وخیم فرزندش، او را در آغوش گرفت و به درمانگاه محل رساند، ولی پزشکان با معاینه مقدماتی، جان کودک را در خطر دیدند و بلافاصله او را به بیمارستان رضوی مشهد اعزام کردند. پدر که با دیدن شرایط و اوضاع ارسلان کوچولو احتمال مرگ او را می‌داد، مضطرب و نگران به بیمارستان رضوی رفت، اما دیگر دیر شده بود و کاری از دست کادر درمانی ساخته نبود. خونریزی داخلی و پارگی روده، موجب شد تا ارسلان به طرز دلخراشی جان دهد و مرگ را در آغوش بگیرد.
      از سوی دیگر پزشکان با دیدن آثار کبودی‌هایی که روی پیکر ارسلان وجود داشت، پی به ماجرای کودک آزاری بردند و بدین ترتیب مراتب را به نیرو‌های انتظامی اطلاع دادند.
      عقربه‌های ساعت ۵ بامداد را نشان می‌داد که مرگ دردناک کودک ۲.۵ ساله، به سریال کودک آزاری‌ها پیوست و قاضی ویژه قتل عمد مشهد، برای بررسی موضوع وارد عمل شد. کالبدشکافی پزشکان قانونی که با صدور دستوری از سوی قاضی صورت گرفت، بیانگر آن بود که کودک مذکور با اصابت ضربه‌ای سخت به پهلو یا ناحیه شکم به قتل رسیده است چرا که وجود خونابه‌ها و همچنین پارگی روده این نظریه پزشکی را به اثبات می‌رساند.
      قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به بازجویی از مادر ارسلان پرداخت، اما او باز هم ادعا کرد سر فرزندش به تیغه اپن آشپزخانه خورده است. در پی اظهارات این زن، مقام قضایی به همراه کارآگاهان اداره جنایی عازم محل سکونت زوج جوان شد تا از نزدیک ادعای مادر کودک را مورد تجزیه و تحلیل‌های کارشناسی قرار دهد، اما هیچ کدام از اظهارات زن جوان با واقعیت‌های موجود در منزل و بازسازی صحنه اصابت سرکودک به اپن آشپزخانه مطابقت نداشت. زن جوان وقتی در تنگنای بازجویی‌های قضایی قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و راز قتل ارسلان را فاش کرد.
      او گفت: از حدود سه ماه قبل و درحالی که استعمال مواد مخدر صنعتی (شیشه) را ترک کرده بودیم، فرزندانمان را از بهزیستی تحویل گرفتیم، اما آن‌ها مدام در خانه با یکدیگر مشاجره می‌کردند و درگیر می‌شدند. آن روز هم حدود ساعت ۷ بعداز ظهر ارسلان و یکی دیگر از فرزندانم با هم دعوا کردند، من که عصبانی بودم لگد محکمی به شکم ارسلان زدم که او روی زمین افتاد و بیهوش شد. از ترس این که همسرم مرا کتک نزند ماجرا را درحالی پنهان کردم که او از سرکار به منزل بازگشته بود.
      هم اکنون نگهداری از فرزندان این زوج که یک دختر و دو پسر هستند، درحالی به یکی از بستگان نزدیک آن‌ها سپرده شده که دیگر کوچک‌ترین پسر آن‌ها زیر خاک آرام گرفته است. تحقیقات بیشتر درباره این جنایت هولناک همچنان ادامه دارد.

    • ح

      برین گم شین عوضیا کشور خودتون

    • A 21

      چرا باید یه افغانی سرایدار پاساژ بشه؟

    • بدون نام

      بابااین افغانیااینقدرپرروشدن فکرمیکنن صاحب اینجاشدن لعنت به اون ایرانی بی عقل وبی غیرت خاین که به این افغانیا کاربده اینجادارمیش افغانستان گندزدن به ایران هرجامیری پرافغانیه بگین یه دفعه مابریم خارج اگه راه مون بدن وافغانیاروپرکنیدتوایران فکرنکنم اینقدرکه افغانی توایران هست هیج جای دنیا حتی توخودافغانستان باش راستی دولت بودجه ومنابع وخرج اینهمه افغانی که۱۶ملیون شدن ازکجامیارشایدم ازروهوا هدیه میدن ویااگه خرجی نداربگین اینهمه گشنه توجهان پرکنیدتوکشورمون اونهاهم انسانن وگناه دارن وماخودمون ازایران بریم خجالت که نمیکشین وحتی۱۰ملیون شغلمون اشغال کردن وبیکارحتی هفته قبل ۶تامردافغانی یه زنه ایرانی وتوروزروشن ضرب شتم کردن وازشدت زیادکشته شدتوکشورخودمون بهمون تجاوزجنایت میکنن خاک برسرمون وشهرریهاهیچ کاری نکردن چون ازایرانیاهم بیشترشدن فلسطین کابل شدوهراینقدرافغانی باعث این شده که درسال به هرایرانی بالای۲۰۰ملیون ضرربزنه وچرانگه داشتین تعجب ودرروزبالای۳ملیاردلیتراب مصرف میکنن ودرروزاستانداردجهانی ۱۵۰لیتر ومامگه کشورخشک وکم اب نیستیم وبیکاری نجومی نداریم فقرزیادنداریم مگه کم بودجگی نداریم ...‌این یعنی چی ...!!چرامیگین فرزندکمترزندگی بهتر هرافغانی۶تا۶تابچه بیاره للنت

    • بدون نام

      از حیوان وحشی بدتر هستند
      یعنی حیف کلمه حیوان که برای افغانی ها استفاده کنیم

    • بدون نام

      جوانان هم وطن ایرانی بیکار هستند
      ولی کسانی پیدا میشوند که کارها و موقعیت شغلی رو میدن به افغانی ها واقعا که اجنبی پرست هستن

    • بدون نام

      ممنون ازت برترین!! شهر خبر میرم حالت تهوع میگیرم از تیتر : پدر شوهری که در اتاق خواب پسرش....عکس مردی را زیر تخت یافت.....کلمبیا!!!!کارگران غیر ایرانی بجای هم رفتندو" ن " با پس و پیش میگن ...!! و...واقعا محسوس هست تغییر و قابل تقدیر.اینم که دعوای خانوادگی هست ...فقط از حضور در بیمارستان و مراحل ......راجب قاتل ننوشته !

    • بدون نام

      اخبار دیگری ندارید .
      از زندگی آقا زاده ها و پارتی ها و شادی ها در همین هرج و مرج اخبار تهیه کنید . بعد ببینید این فاصله طبقاتی تا کجاست .

    • سبا

      بنی آدم اعضاییکدیگرند که درآفرینش زه یک گو هرند ما اگر مسلمانیم نباید آفقانی عراقی یا هرتبعه دیگری باشه فرقی بگذاریم بیاید هم دیگر را دوست داشته باشیم عمر ما کوتاست مثل بهار زود گذره و زود می گذرد

    • بدون نام

      اینا رو جمع کنید،،، گند زدن به مملکت. یه پاساژ دادن دست یه افغانی به دون مدرک حالا جونای مملکت با صد تا مدرک بکار نمیگیرند

    • بدون نام

      ای بابا چه دوره زمونه کثیفی شده

    • بدون نام

      کاربر سیا من یکی دیگه نه بنی ادم قبول دارم نه اعضاء محترمشو هرکس بره سر خاک خودش وایرانی اگه رفتنداونجابگن خوشامدی! صفا اوردی! کسی نیست محکم بررسی کنه وطوری که اگه یکیشون قتل کرد فوری دستگیربشه! دو درصد ایرانی که قتل میکن فراری وبقیه بایکم تاخیریافوری دستگیرمیشوندجزاین برادران مغول! توروخدا پای بنی آدم رو برای یه دعوا بازنکن!

    • AFSHIN

      لایک 12/17

    • بدون نام

      ناظر این عکس چاقو قصابی هست با اون که تیزش میکنن ، اسمشو دقیق یادم نیست..چاقو ی براقی هست ، افغانی ها عمرا از این چاقو ها استفاده بکنند ! ازاین آهنی زنگ زده هادارن!تیغه استیل استفاده نمیکنن کلاسشونو بالا نبریدیه چاقو زنگ زده بزارید رو عکس خبر! ایرانی پوست کلفت ، چه اصراری دارن به انسانیت و .....اینا که میگن باشند مگه جای شماتنگ شده؟میشه موافقین افغان خونه و دارایی واملاک را بنام هموطن افغانشون بزنند و خودشون زحمت رو کم کنند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج