۷۳۵۲۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سروش صحت: «پژمان» سریال فوتبالی نیست

کارگردان مجموعه تلویزیونی «پژمان» گفت: این سریال یک اثر فوتبالی نیست بلکه داستانی دارد که قهرمان آن یک فرد فوتبالیست است.

خبرگزاری ایرنا: کارگردان مجموعه تلویزیونی «پژمان» گفت: این سریال یک اثر فوتبالی نیست بلکه داستانی دارد که قهرمان آن یک فرد فوتبالیست است.

«سروش صحت» روز جمعه درباره مجموعه تلویزیونی «پژمان» که از شبکه سه سیما پخش می شود، با تاکید بر فوتبالی نبودن این سریال افزود: شاید به همین دلیل است که هیچ وقت زمین فوتبالی در این سریال نشان داده نمی شود یا به جزئیات این رشته ورود نمی کنیم.

وی ادامه داد: اساس قراری که با مهراب و پیمان قاسمخانی داشتیم، بر این بود که نمی خواهیم یک مجموعه فوتبالی درست کنیم؛ بلکه پژمان داستانی دارد که قهرمان آن فردی فوتبالیست است.

این کارگردان تلویزیونی ادامه داد: به هر حال وقتی یک شغل برای یک شخصیت تعریف می شود، باید تمام حواشی و ویژگی های آن شغل را هم برای او در نظر گرفت. بنابراین ما باید در این سریال برای قهرمان قصه مان یعنی پژمان جمشیدی دوستان، همکاران و اطرافیانی را در نظر می گرفتیم و به شغل او هم پرداخته می شد.

وی تاکید کرد: در این سریال هیچ اهانتی به هیچ فوتبالیستی صورت نمی گیرد. اما شوخی را واژه بهتری برای این کار می دانم و ما فقط با این رشته ورزشی شوخی کرده ایم؛ اگر دقت شود انتقادات مطرح شده در این سریال کمتر است و بیشتر بر پایه تشویق پیش رفته ایم.

صحت همچنین با یادآوری اینکه پژمان جمشیدی فوتبالیست با شخصیت «پژمان» تفاوت های زیادی دارد افزود: آنچه از شخصیت پژمان می بینید اصلا شباهتی به خود واقعی پژمان جمشیدی ندارد.

به گفته این کارگردان، پژمان جمشیدی فردی بسیار باهوش و تحصیل کرده است و خانواده اش با خانواده داستان تفاوت های زیادی دارد که اجازه داد در این کار از نام و شغلش برای طنزپردازی استفاده کنیم تا بخش کوچکی از زندگی اش نمایش داده شود. همین طور سایر فوتبالیست هایی که در این کار حضور داشتند هم همین لطف را در حق ما داشتند.

کارگردان سریال «چارخونه» درباره علت تکرار شخصیت دکتر نیما افشار سریال «ساختمان پزشکان» در پژمان گفت: ما برای انتخاب بازیگر نقش دکتر به دنبال کسی بودیم که صدای خیلی خوبی داشته باشد و به افراد مختلفی هم فکر کردیم.

وی افزود: ما احساس کردیم که بهنام تشکر برای بازی این شخصیت مناسب است زیرا هم صدای بسیار خوبی دارد و هم می تواند حس بازی را به خوبی با لحن صدایش منتقل کند.

صحت ادامه داد: صدای بهنام تشکر، شخصیت دکتر نیما افشار سریال ساختمان پزشکان را به بیننده یادآوری می کرد که می تواند برای گروهی از مخاطبان خاطره انگیز باشد و از این رو اشکالی ندارد.

مجموعه پژمان کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که به تهیه کنندگی محسن چگینی هر شب از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از این شبکه پخش می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج