اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۷۰۵۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

معدوم سازی ۶۹۶ تن مواد غذایی فاسد

رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار از معدوم سازی ۶۹۶ تن مواد غذایی فاسد و همچنین تعطیلی ۳۵۰۰ مورد مرکز متخلف بهداشتی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار از معدوم سازی ۶۹۶ تن مواد غذایی فاسد و همچنین تعطیلی ۳۵۰۰ مورد مرکز متخلف بهداشتی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سیدرضا غلامی، درخصوص اهم اقدامات تیم بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان، گفت: از ابتدای ماه مبارک مبارک رمضان، تعداد ۵۲۸ هزار و ۳۵۱ مورد بازدید از اماکن، مراکز طبخ و تهیه غذا، شیرینی فروشی ها، رستوران ها و آش و حلیم فروشی ها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان از مراکز تولید و عرضه زولبیا و بامیه سنتی، تعداد ۸۳ هزار و ۲۰۱ مورد بازدید انجام شده است، خاطرنشان کرد: تعداد ۲۷ هزار و ۲۷۴ مورد بازدید هم از مراکز تهیه و طبخ آش و حلیم انجام شد.

وی بر سلامت مواد اولیه تهیه غذاها تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه وضعیت مواد اولیه تهیه غذاها از نظر مرغوبیت و سلامت اهمیت بسیاری داشت، لذا سلامت این مواد نیز مورد سنجش قرار گرفت و ۱۱۷ هزار و ۱۰۲ مورد مرکز از لحاظ عوامل محیطی و سلامت روغن، نمک و نیز از نظر بررسی آلودگی سطوح با تجهیزات پرتابل بازرسی مورد سنجش قرار گرفت.

رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار، تصریح کرد: یکی از وظایف کارشناسان بهداشت محیط در مراکـز بهداشتی درمانی، کلرسنجی و PH سنجی آب شرب به صورت روزانه است، لذا از ابتدای ماه رمضان تعداد ۴۳۹ هزار و ۹۸۸ مرکز از نظر کلر آزاد باقیمانده آب مورد سنجش قرار گرفت.

غلامی، گفت: تعداد ۵۱۹۱ مورد نیز بازدید مشترک با سازمان ‌ها و دستگاه ‌های ذیربط از جمله سازمان تعزیرات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و سازمان دامپزشکی داشته ‌ایم.

وی با بیان اینکه از محصولات غذایی در سطح عرضه تعداد ۱۶۷۵ مورد نمونه برداری شد، اظهار داشت: همچنین ۶۹۶ تن مواد غذایی فاسد در ماه مبارک رمضان شناسایی و معدوم شدند.

رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار در پایان، تاکید کرد: با توجه به امکان اطلاع رسانی تخلفات از سوی مردم، حدود ۸ هزار مورد از مراکز متخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضایی ارجاع داده شدند و تعداد ۳۵۰۰ مورد مرکز متخلف بهداشتی تعطیل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دست شما درد نکنه مسئولین بهداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج