۷۳۷۸۵۵
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

انتشار لیست واردکنندگان لوازم خانگی با ارز دولتی

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران گفت: معاون وزیر صنعت قول داده است که لیست شرکت‌های واردکننده لوازم‌خانگی با ارز دولتی را مانند وزیر ارتباطات، هفته آینده اعلام می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: محمد طحان پور در گفتگو با خبرنگار درباره دیدار اخیر اتحادیه‌های صنفی با وزیر صنعت درباره مشکلات اصناف و بازاریان اظهار کرد: در این دیدار به اطلاع وزیر رسانده شد که فروشگاه‌های زنجیره‌ای خاص لوازم‌خانگی در صنف ما برای فروشندگان صنفی مشکلاتی ایجاد کرده‌اند زیرا برخی از شرکت‌های تأمین کننده کالا جنس به فروشگاه‌های عضو اتحادیه نمی‌دهند اما درفروشگاه‌های زنجیره‌ای تحت نظارت خود عرضه می‌کنند، درحالی‌ که پروانه ای نیز از ما ندارند.

وی افزود: در این شرایط وارد کنندگان سود واردات، بنکداری و فروش را همزمان می‌برند و در فروشگاه‌هایی با اجاره‌ای چند ده میلونی محصولات خود را به فروش می‌رسانند. این امر در بازار لوزام خانگی تشنج و انحصار ایجاد کرده‌ است زیرا محصولات وارد شده به کشور تنها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم خانگی به فروش می‌رسد و در اختیار اصناف قرار نمی گیرد.

کمبود کالا در صنف لوازم‌خانگی

رئیس اتحادیه تهیه و فروشندگان لوازم خانگی تهران ادامه داد: بر اساس قول معاون وزیر صنعت قرار است هفته آینده لیست شرکت‌های که لوازم خانگی با ارز دولتی وارد کرده‌اند منتشر شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌های تولیدکننده داخلی نیز عرضه خود را کم کرده‌اند و محصولاتشان را بدون تخفیف و تنها به صورت نقدی عرضه می‌کنند که این امر منجر به کمبود کالا در صنف ما شده است.

وی تصریح کرد: اصناف در حوزه لوازم‌خانگی مغازه‌های خود را از روز گذشته باز کرده‌اند و فعالیت اقتصادی اصناف در سه راه امین‌ حضور در جریان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      چرت

    • ALI

      غریبه نیستن آشنا هستن.

    • بینام ایرانی

      اگر شرکتی با ارز 4200 تومانی جنس وارد میکند یعنی از امکانات دولتی دارد استفاده میکند پس موقع فروش هم باید قیمت تمام شده و سود آن مشخص باشد نه اینکه با ارز دولتی جنس بیاره با دلار 10 هزار تومن بفروشه این رانت خواری میشه وقتی دولت دلار و واردات را انحصاری کرده فروش و پخش را هم باید انحصاری کنه امثال بابک زنجان پور درست نشه

    • بدون نام

      شركت هاي وارد كننده لوازم خانگي بوش از شروع افزايش قيمت ارز كالاهاي خريد شده پارسال با دلار 3800 موجود در انبار را با نرخ روز ارز قيمت گذاري و فروختند ....
      و ساير شركتهاي وارد كننده برند هاي خارجي لوازم خانگي ...........

    • بدون نام

      لیس افراد را بدهید

    • بی نشان

      متنفرم ازتون که به خاطر بالابودن قیمت لوازم خانگی نمیتونم جهیزیه تهیه کنم و برم سرزندگیم انشالله خدا خودش جوابتونوبده

    • بینام

      ماهم موندیم، راحت قیمت هاروافزایش دادن.الان کیه که بیاره پایین .بعد میگن اذدواج کنن جوانها .چی بگیریم آخه یه وام هست . تست قلب میگرن .تاضامن قبول کنن.دوتیکه کالا نمیتونیم بگیریم .مسول ها فقط،بخرن وبخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج