جاباما
۷۳۸۳۵۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امیرعباس گلاب به «ماموریت غیرممکن» پیوست

امیرعباس گلاب خواننده به فیلم طنز «ماموریت غیر ممکن» ساخته یعقوب غفاری پیوست.

سینما سینما: امیرعباس گلاب خواننده به فیلم طنز «ماموریت غیر ممکن» ساخته یعقوب غفاری پیوست.

فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» یک طنز اجتماعی با محوریت فرار مغزها و تولید داخلی است که فیلمبرداری آن به نیمه رسیده و این روزها عوامل آن در لوکیشنی در فرودگاه خصوصی درحال تصویربرداری هستند.

به گفته یعقوب غفاری کارگردان این فیلم، استفاده از آخرین تکنولوژی روز سینما در زمینه جلوه های ویژه بصری از ویژگی های «ماموریت غیرممکن» است. نسرین نصرتی و پادینا رهنمای به همراه سه خواننده پاپ دیگر از فردا مقابل دوربین غفاری خواهند رفت.

در این فیلم قرار است پنج خواننده پاپ حضور داشته باشند که تاکنون حضور حامد همایون و امیرعباس گلاب قطعی شده است و این خوانندگان در فیلم «ماموریت غیرممکن» در نقش خود حضور خواهند داشت.

اسامی بازیگران به این شرح است: جمشید هاشم پور، علی اوجی، پژمان بازغی، سارا خوئینی ها، نسرین نصرتی، مهران رجبی و با معرفی پادینا چیت ساز.

در خلاصه داستان آمده است: کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، ۲ راه بیشتر ندارد…

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده: محمود فلاح، مجری طرح و کارگردان: یعقوب غفاری، نویسنده فیلمنامه: اباریس تنظیفی، مدیر تولید: امیر اسکندری، جانشین تولید: علی مجد کمایی، طراح صحنه و لباس: بهنام معتمدی، فیلمبردار محمد ابراهیمیان، دستیار فیلمبردار: سیدناصر میرخانی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حمیدرضا غفارزاده، دستیار دوم کارگردان: ‌صادق اسفندیاری، تصویربردار پشت صحنه: فوژان پارسا، صدابردار: جعفر علیان، امور مالی: عبدالحمید رهنمای، صدا گذار: محسن روشن، نورپرداز: اکبر مشکینی، طراح لباس: ساناز هاشم پور و تکتم رضایی، مدیر تدارکات: سعید رضوی، جلوه های ویژه بصری: حسن پیله ور، آهنگساز: امین غفاری، منشی صحنه: رعنا بهرخ، عکاس: نادر فوقانی و مشاور رسانه ای: مریم حضرتی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج