۷۳۹۱۱۰
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

مبارزه مشترک تروریستی در مرز ایران و پاکستان

در دیدار فرمانده نیروی زمینی سپاه با ژنرال «بلال اکبر» بر ارتقای همکاری های اطلاعاتی و امنیتی و مبارزه مشترک با گروهک‌های تروریستی و اقدامات ضد امنیتی در مناطق مرزی ایران و پاکستان تاکید شد.

خبرگزاری مهر: به نقل از سپاه نیوز، ژنرال بلال اکبر رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی پاکستان که به دعوت سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایران سفر کرده است صبح امروز (جمعه ۸ تیرماه) با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد طرفین بر تعمیق و تحکیم روابط نظامی و امنیتی تاکید کردند.

مبارزه مشترک با گروهک های تروریستی در مناطق مرزی و برقراری و تامین امنیت مرزها و مرزنشینان دو کشور ایران و پاکستان از جمله مسائل مورد بحث میان سردار پاکپور و رئیس ستاد ارتش کشور پاکستان بود.

توسعه و ارتقای همکاری های اطلاعاتی امنیتی و مرزی از نکات مورد تاکید در مذاکرات فرمانده نیروی زمینی سپاه با رئیس ستاد ارتش پاکستان بود.

در این دیدار طرفین بر اهمیت اتحاد، وحدت، برادری و هم‌افزایی کشورهای اسلامی به ویژه دو کشور ایران و پاکستان با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان امت اسلامی و ناکام گذاردن آنان تأکید کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تروریست ها رو به سلابه بکشید

    • بدون نام

      ببخشید صلابه

    • بدون نام

      این چه همکاری مشترک بین ارتش پاکستان باایران است که هرمدتی شاهد نفوذتروریستها ازمرزپاکستان بداخل خاک مقدس ایران ودرگیری وشهادت تعدادی از مامورین فداکاروجانبرکف ایران است قسم حضرت عباس راقبول کنیم یادم خروس لاری را؟

    • مسلمان

      پاکستان اگر همگاری نکنند در چند سال دیگر خودش قربانی تروریست وداعش می شود و جایکا بدی داعش بعداز رانده.. شدن از سوریه و عراق در افغانستان و پاکستان. وحتی کشمیر و هند باشد چون داعش ایدولوزی اش مسلمان ازاری است درواقع دست پنهان امریکا اسرائیل و ال سعود است فعلا هم 10 هزار داعش در افغانستان هستند .تنها راه خلاصی از داعش واسرائیل تمام مسلمان جهان باید یک امت واحد بشونذ .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج