۷۴۰۳۰۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

احیای سیاه بازی در «شبی با عبدی»

پس از اینکه زمان پخش برنامه «شبی با عبدی» بارها تغییر کرده و به تعویق می افتاد، سرانجام جمعه هفته گذشته روی آنتن رفت. برنامه ای که از همان قسمت نخست توجهش به تئاتر و بخصوص سیاه بازی را نشان داد.

بانی فیلم: پس از اینکه زمان پخش برنامه «شبی با عبدی» بارها تغییر کرده و به تعویق می افتاد، سرانجام جمعه هفته گذشته روی آنتن رفت. برنامه ای که از همان قسمت نخست توجهش به تئاتر و بخصوص سیاه بازی را نشان داد. جالب آنکه از استاد داداشی در این برنامه دعوت شد که در زمینه سیاه بازی تجربیات بسیاری دارد و اتفاقا در سریال «دندون طلا» میرباقری نگاهی به این شخصیت هنری داشت.

احیای سیاه بازی در «شبی با عبدی»

گرچه این برنامه هم دارای نقاط ضعف بسیاری در همان قسمت اول بود، اما می توان گفت یکی از نکات مثبت آن احیای تئاتر و به خصوص سیاه بازی بود که اتفاقا اقدام جالب و عجیبی در تلویزیون بود. از آنجایی که مضمون تئاترهای سیاه بازی معمولا انتقادی است و چندان همخوانی با سیاست های تلویزیون ندارد، اما پخش چنین تئاتری در تلویزیون اتفاق تازه ای بود. ضمن اینکه اکبر عبدی هم در همان ابتدای برنامه این نکته را متذکر شد که قرار است فضای کار برای افرادی که علاقه مند به بازیگری هستند و فکر می کنند که استعداد این کار را دارند، مهیا شده که این هم می تواند اتفاق خوبی باشد.

گرچه این اتفاق پیش از این برنامه در «خندوانه» و در بخش «خنداننده شو» هم اجرا شده است. اما اساسا انتخاب اکبر عبدی به عنوان مجری و گرداننده برنامه چندان جالب نیست. گرچه او یکی از بهترین کمدین های تاریخ سینما و تلویزیون ایران است، اما اجرای یک برنامه و گفت و گو با مهمان نیاز به تخصص دارد که حتی بازیگر توانمندی مثل اکبر عبدی هم ممکن است نتواند از عهده آن بربیاید. این را می شد به راحتی از نوع اجرایش در نخستین برنامه و گفت و گو با جمشید مشایخی فهمید. اما یکی از نکات مهم این برنامه سانسورهایی است که باعث شد بیننده صدای بوق به جای برخی کلمات بشنود.

آن هم در صحبت های عبدی و مشایخی و البته در یکی از نمایش هایی که مقابل چشمان حضار اجرا شد! گرچه برای قضاوت خیلی زود است و برنامه اولین قسمت را روی آنتن داشته، اما با همان یک قسمت هم می توان متوجه شد که این برنامه می تواند مخاطبانش را با خود همراه کند یا نه!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکیبه

      اینم فرستادن مردم سرگرم کنه . الکی خوش

    • بدون نام

      از بس تله بیننده نداره مجبوراً از بازیگرا استفاده کنن بلکم چهار نفر بشینن پای تله :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج