۷۴۱۲۰۱
۲۶ نظر
۵۰۶۷
۲۶ نظر
۵۰۶۷
پ

ماجرای شرارت‌های دختر چاقوکش

دختر جوان که با همدستی سه مرد یک مکانیک را به قتل رسانده بود صبح دیروز در حالی در شعبه یکم دادگاه کیفری البرز پای میز محاکمه ایستاد که بیش از ۱۰ اتهام در پرونده‌اش به چشم می‌خورد.

روزنامه ایران: دختر جوان که با همدستی سه مرد یک مکانیک را به قتل رسانده بود صبح دیروز در حالی در شعبه یکم دادگاه کیفری البرز پای میز محاکمه ایستاد که بیش از ۱۰ اتهام در پرونده‌اش به چشم می‌خورد.

رسیدگی به این پرونده از خرداد پارسال به‌ دنبال حضور یک دختر ۲۰ساله به‌نام مهشید در اداره پلیس آگاهی استان البرز شروع شد، او در حالی که چندین قمه و چاقو را از دور کمرش بازمی‌کرد و روی میز افسر آگاهی می‌گذاشت، گفت: من یک مرد را کشته‌ام!

به‌دنبال اعتراف تکان دهنده دختر جوان خیلی زود همدستانش نیز دستگیر شدند.

صبح دیروز به‌دنبال صدور کیفرخواست هر چهار متهم، جلسه رسیدگی به این پرونده با انتقال متهمان از زندان به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر و با حضور قاضی یزدانپور مستشار دادگاه برگزار شد.

در آغاز جلسه قاضی دهقان نماینده دادستان با اشاره به متن کیفرخواست متهم ردیف اول- مهشید- گفت: براساس کیفرخواست صادره مهشید با بیش از ۱۰ اتهام از جمله مشارکت در قتل، مشارکت در سه سرقت مقرون به آزار، تشکیل خانه فساد، تهیه فیلم مستهجن از یکی از قربانیان ، نگهداری وحمل افشانه غیرقانونی، ایراد ضرب وجرح و...رو به رو است و خواستار مجازات شایسته و قانونی از محضر دادگاه هستم.

سپس مادر و دختران مقتول در جایگاه ایستادند و با طرح شکایت خواستار قصاص عاملان قتل شدند. دختر مقتول ادامه داد: این افراد با دسیسه قبلی برای تصاحب خودروی مدل بالای پدرم او را به مخفیگاه خود کشانده و با ضرب و جرح او را بشدت زخمی کرده و باعث قتل وی شدند.

سپس یکی دیگر از شاکی‌های پرونده گفت: من راننده کامیون هستم، یک روز با خودروی تازه‌ای که خریده بودم از حوالی قلعه حسن خان در حال عبور بودم که زن جوانی مقابل خودروی من دست تکان داد و گفت: شوهرم مرا کتک می‌زند لطفاً کمک کنید و مرا به خانه پدری‌ام برسانید. من هم ایستادم ،او سوار شد و کمی جلوتر پراید مشکی رنگی ایستاده بود. من حرکت کردم و خودروی پراید هم راه افتاد، زن جوان گفت راننده خودرو شوهرش است. ناگهان پراید به سپر خودروی من زد بعد راننده پیاده شد و با لگد به در خودروی من کوبید، ناگهان همین زن به طرف من آمد و با چاقویی که در دستش بود انگشتانم را زخمی کرد.

و بعد در حالی که داشتم پیاده می‌شدم تا از خودم دفاع کنم زن جوان خودرو را دزدید و پا به فرار گذاشت. راننده پراید مشکی هم خیلی زود از آن محل متواری شد، سه روز بعد بود که خودرو‌ام در نظرآباد کشف شد درحالی‌که بشدت تخریب شده بود و اموال داخل آن به سرقت رفته بود.

به‌خاطر سرقت مدارکی که داخل خودرو داشتم صدمات زیادی به من وارد شد و حالا از آنها شکایت دارم.متهم دیگر پرونده که یک پسر دانشجو بود در جایگاه قرار گرفت و در شرح ماجرا گفت: من به تهران رفته بودم که موقع برگشت زن جوانی همراه دوستش به‌عنوان مسافر سوار خودروام شدند، به خاطر تأمین مخارج تحصیلم برخی اوقات مسافرکشی می‌کردم. این دو خانم از من خواستند که برای سوار کردن دوستشان به شهرک بهارستان بروم.وقتی به آنجا رسیدیم مرد جوانی سوار شد، وقتی متوجه شدم که مقصد آنها انتهای شهر کرج است کمی مظنون شدم برای همین دور زدم و به مسیری که آنها می‌خواستند نرفتم.

درهمین هنگام بود که مهشید چاقویی شبیه قداره زیر گردنم گذاشت و مرا تهدید کرد.من خیلی زود ترمزدستی را کشیده و از ماشین خودم را به بیرون پرت کردم چون به نقشه آنها پی برده بودم. اما خودرو را دزدیدند و سه روز بعد آن را درحالی پیدا کردند که همه وسایل داخلش سرقت شده بود و حدود ۱۱ میلیون هم به من خسارت زده بودند.مهشید با دستور رئیس دادگاه پشت میز محاکمه قرار گرفت تا به سؤالات هیأت قضایی پاسخ دهد.

چند سال داری؟

من متولد سال ۷۶هستم. هنوز بیست و یک ساله نشدم.

دراین مدت که زندان هستی چه کار می‌کنی؟

ادامه تحصیل می‌دهم وسعی کردم توبه کنم.

اتهام هایت را قبول داری؟

همه اتهام هایم را جز قتل قبول دارم.

ماجرای قتل مرد مکانیک را توضیح بده؟

من حدود دوسال پیش برای گرفتن گواهینامه به حسن آباد کرج رفته بودم که در بین راه سوار خودرویی شدم و راننده سرصحبت را باز کرد. شماره‌ام را ازمن گرفت وبعد مرا به آموزشگاه رانندگی رساند.بعد از چند بار حرف زدن متوجه شدم خواسته پلیدی دارد. به همین خاطر ارتباطم را با او قطع کردم اما شش ماه بعد دوباره به من زنگ زد. وقتی داشتم با او حرف می‌زدم سه دوستم یعنی مهران، ایرج، فریدون وبرادر کوچکم هم بودند و اغلب با هم مواد مخدر مصرف می‌کردیم. مهران گفت با کی حرف می‌زنی؟ گفتم مزاحم است. مهران عصبانی شد و گفت بیارش سر قرار تا حسابش را برسم.

من هم یک روز او را به خانه کشاندم و دوستانم او را کتک زدند که ناگهان متوجه شدیم مرده است. بعد از فرار یک ساعت بعد ترجیح دادم خودم را به پلیس معرفی کنم.

چرا خودت را به پلیس معرفی کردی؟

جنازه آن مرد در خانه‌ام بود. بالاخره لو می‌رفتم.

تو خانه فساد هم تشکیل داده بودی؟

بله قبول دارم اما این ماجرا به مدتی قبل برمی گردد، دوستم پیشنهاد داد و من هم قبول کردم. در مقابلش به من پول می‌داد.

چرا گاز اشک آور و قمه حمل می‌کردی؟

برای دفاع از خودم....

به دلیل طولانی شدن وقت رسیدگی، قاضی دادگاه ادامه جلسه و صدور رأی متهمان را به هفته آینده موکول کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداروشکر
      وقت جلسه تمام شد وگرنه چند جنایت دیگه مشخص می شد !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چ حیوان فاسدی.این زن قاتل راقصاص..

    • بدون نام

      یا خدا چه خبره دختره 20 ساله و این همه شرارت
      موادمخدر-قمه و جاقو- خانه فساد و قتل و ...
      خدایا من را لحظه ای به حال خودم وامگذار آمینن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب چون اصالت خانوادگی ندارند ...وگرنه یک آدمی که اصالت خانوادگی داشته باشد در بیست سالگه یک بی سر پائی مثله این فرد نمیشه مرم چه گیری افتادن از دست این بی لیلقت هازندگی دیگران هم مختل میکنند عمر مر دم رو مثله غز راییل جان میگیرند بی شرف ها

    • بدون نام

      دائر کننده مرکز فساد و فحشاء ، سوار ماشین غریبه میشه و شماره هم میده ولی وقتی متوجه خواسته پلیدش میشه ارتباظش رو قطع می کنه!
      شش ماه بعد که یارو زنگ می زنه میکشوننش توی خونه و همگی می زننش تا میمیره
      دختر کوچولو، آگاهی صد ساله تاسیس شده داستانهایی رو توش تعریف کن که قبلا تعریف نشده باشه

    • پارسا طولابی

      حیف است اسم زن روی این گذاشت زن مقام بالایی دارد ولی این یه گرگ ماده خطرناک است که واسه جامعه خطرداره توبه گرگ مرگه نبایدبه این عفریته رحم کرد قتل وخانه فسادوقمه کشی ودزدی ومصرف مواد دیگه خلافی نمونده وگرنه انجام میداد واسش ابرو معنی نداره به این گرگ باید لقب مادر دیوسفید روداد غیر ازاغدام راهی برای خودش باقی نذاشته خدا لعنتت کنه افریته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه آب یخ بخور
        حالا از این اتفاق ناراحتی

        یا میخواستی یکم به زنا فحش بدی
        ارامش روحی بگیری
        اینجا شده دارالمجانین

      • یک زن

        زن زن هست یک انسان مثل همه انسان ها نه مقدسه نه شیطان
        میتونه بدترین کارهای دنیا رو بکنه میتونه یک قدیسه باشه و میتونه مثل اغلب انسانها انسانی با یه سری رفتار های خوب و بد در کنار هم باشه
        کی قراره از جمع بستنش از مقدس قراردادنش و از شیطان خطاب کردنش دست برداریم و بفهمیم که زن یک انسانه مثل خودت با ضعف ها و قدرت های شخصی

    • اعظم

      چرا آنقدر دست دست میکنند همه ی آنها را اعدام کنید اینها دیگر آدم بشو نیستند الان میگویند پشیمانیم ولی بعد از آزادی هم همینند

    • بدون نام

      بی آبرو از خدا نترسیدی؟.... ایکاش هرچه زودتر ببرنت بالای دار تف به او ذات کثیفت بیاد تف

    • بدون نام

      دروغ میگه خونه فساد و همزمان کسی پول دار بوده با بدترین شکنجه از پول میگرفتن و عمدتا کشتند ونحوه معرفی هم اینجوری نیست .اون مقتول را میکشند زیر شکنجه و طمعه بعدی را همزمان در اتاق دیگری مشغول شکنجه بودن که اتفاقی از فرصت استفاده واز همسایگان این باند قاتل کمک میخواد و اینها پا به فرار ودستگیری واگاهی.....چرند یات خود طرف ارزش نداره و برای گمراه کردن میگه..

    • بدون نام

      در کنار این زن چهارتا مرد الدنگ هم وجود داره از جمله برادرش

    • بدون نام

      برو بمیر تا کفن ارزون دخترکه پست

    • بدون نام

      هزار ماشاالله به اون مادری به تو شیر داده ....

      پاسخ ها

      • حرف تو حرف

        تا حالا فیلمنامه نویس اینچنینی تو ایران نداشتیم چه جانوریه

    • نازیلا

      خاک برسربرادرش

    • بدون نام

      نتیجه گیری می کنیم:

      تو این دنیا دلت برای کسی رحم نیاد و
      به هیچ کسی اعتماد نکن

    • بدون نام

      تو این دوره کلکسیون شرورا را دیدیم

    • بدون نام

      به تگزاس خوش امدین

    • بدون نام

      بنظرم کامنت پارسا هم در مورد این زن گفته و جمع نبسته اما از لقب ( ماده) استفاده نشه بهتره! هرچند خود نو یسنده خبر چطور برای باند خلاف کاران مرد از خرچنگ و گرگ و شغال و برای این زن ...اصلا چیزی نمونده تبرییه بشه از نظر خبرنگار! پسر ورزشکار بخاطر دیه و دعوا... به دزد حرفه یی و مجرم تبدیل شد مینویسند: این پسر خبیث را میشناسید؟/او ورزش را رها و برای تهیه مبلغ پنج میلیون دیه دست به سرقت زد!!همان روزنامه یا خبرگزاری یه زن ومرد زناکار رو مینویسه: زن و مرد متاهلی که کار بدی کردن/!خبر برتر امامزاده هست پیش اونها....

    • گندم مجیدی .♡..♡پونک قزوین

      جوووووووون چه دلی داشته این دختر

    • بی نام

      این دختر نتیجه ی کارهایی ک کرده باید مجازات شود

    • بدون نام

      گندم مجیدی دلت خوشه که مثلا میای اظهارنظر میکنی که یه چیزی گفته باشی؟؟؟؟با ای نظر دادنت!!!!!

    • سارا

      سلام چون اینجور کسایی خانواده نداشتن و درست تربیت نشدن بخاطر همین دست به هر کثیف کاری زدن

    • سارا

      سلام چون اینجور کسایی خانواده نداشتن و درست تربیت نشدن بخاطر همین دست به هر کثیف کاری زدن

    • بدون نام

      مردان را به بهانه های مخلتف میبردن و با شوکر و وسایل اینقدر شنجکه میدادن که یکی فوت کرده و همسایه وشاکی های دیگر چرا نیامدندجای سوال داره!اخرین وضعیت طوری بوده که جنازه داخل منزل بوده وهمسایه ها وپلیس انجا حضور داشته که زن جلوتر متوجه و فرار میکنه، خدامیدونه چقدر قتل کردن این باند. جالبه اولش خودشو جای قاتل به کلانتری معرفی میکنه و آخر سر خوبه نداختن گردن خانواده مقتول! باید یا پنجاه سال حبس یااعدام بشه ؟ قتل وجنازه و پیرمرد نجات یافته که بعداز اینکه مقتول جان میدهد و همسایگان نجاتش دادندچی شد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج