۷۴۲۹۱۱
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

مسئولان غفلت کنند، آن ور آب سو استفاده می‌شود

محمد کاظمی در روزنامه اعتماد نوشت: امروز تصميمات و عملكرد هر يك از مسوولان جزء تا مديران ارشد ممكن است بازتاب‌هاي بين‌المللي داشته باشد كمااينكه كاخ سفيد پيرامون شوري آب خرمشهر موضع فرصت‌طلبانه مي‌گيرد.

محمد كاظمي در روزنامه اعتماد نوشت:

امروز تصميمات و عملكرد هر يك از مسوولان جزء تا مديران ارشد ممكن است بازتاب‌هاي بين‌المللي داشته باشد كمااينكه كاخ سفيد پيرامون شوري آب خرمشهر موضع فرصت‌طلبانه مي‌گيرد و بنگاه‌هاي سخن‌پراكني دنيا بيش از هر زمان ديگري اين مشكل محلي را بزرگ مي‌كنند و اقتدار مديريت كشور را زير سوال مي‌برند. اگر مديران محلي هنگام مواجه با مشكل يادشده يا حتي قبل از آن به سرعت وارد عمل مي‌شدند و از حاد شدن آن جلوگيري مي‌كردند چه بسا كار به اعتراض مردم خوب خرمشهر هم نمي‌كشيد و اوضاع به خوبي قابل مديريت بود.

به نظر مي‌رسد گسيل تانكرهاي متعدد آب يا كاميون‌هاي محتوي آب‌هاي بسته‌بندي شده و تامين موقت آب شرب شهر چندان مشكل نبود كه ماجرا را تا آن حد حاد كند. در بسياري از مسائل مبتلا به و مشابه مديران كشوري بايد به سرعت ورود كنند و از ايجاد هرگونه التهاب جلوگيري كنند مثلا شايد اگر به محض خريداري غيرمتعارف سكه از سوي يك فرد يا حتي پيش از آن مسوولان مربوطه زنگ خطر را دريافت مي‌كردند و به سرعت سقفي براي آن درنظر مي‌گرفتند خسارتي متوجه بيت‌المال نمي‌شد و اين همه بازتاب‌هاي گسترده اجتماعي به همراه نداشت.

امروز ما نيازمند مديران با تجربه، سريع، هوشيار و شجاع و جسور هستيم كه بتوانند سريعا تصميمات درست را اتخاذ كنند و بدون ترس وارد عمل شوند. از همين روست كه تقريبا كل جامعه نخبه كشور خواستار ترميم كابينه هستند و هيات دولت را كارآمدتر مي‌خواهند. تيم اقتصادي كنوني تاكنون قدرت و درايت و سرعت لازم در برابر انواع چالش‌هاي دروني و بروني را از خود بروز نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرکس که جو کاشت گندم درو نمیکند.این کاشته ایست که ما از قبل کاشتیم. دزدی اختلاس یه فرهنگی شده تو مملکت ما.مدیری وجود ندار بعدی از قبلی بدتره

    • بدون نام

      وقتی در برخورد با کم کاری مسئولان مماشات میکنیم در اصل به مردم ومملکت ضربه وارد کرده ایم چرا که اولا کم کاری را مد کرده ایم ثانیا ثروت مملکت را هدر داده ایم ثالثا فرصت سو استفاده برخی از مسئولان در نتیجه عدم برخورد را فراهم نموده اسم رابعا این شبهه را در مردم بوجود میاوریم که دولت از حرج و مرج بوجود امده سو استفاده میکند .

    • بدون نام

      اونی که ما نداریم و ندیدیم مدیر شجاع و کارآمد است

    • بهلول

      مدیران شایسته کارآمد مگه داریم مگه میشه چه حرف های تازه میزنی شما.

    • بی نام

      مدیران بایدعوض شن چون همه آلزایمردارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج