۷۴۳۲۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«نت فلیکس» نظرات کاربران را مسدود می‌کند

«نت‌فلیکس» در ماه اکتبر بخش نوشتن و خواندن نظرات کاربران را در مورد فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی برای همیشه مسدود می‌سازد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت دِد‌لاین، «نت‌فلیکس» در ماه اکتبر بخش نوشتن و خواندن نظرات کاربران را در مورد فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی برای همیشه مسدود می‌سازد.

نت‌فلیکس اطلاع‌رسانی در مورد مسدود سازی این بخش را برای کاربران آغاز کرده و بنابر اعلام این کمپانی، کاربرانی که اخیرا نظرات خود را در مورد فیلم‌ها نوشته‌اند، در آینده نزدیک امکان نظرخواهی و نیز خواندن نظر دیگران برایشان مسدود خواهد شد و این دو ویژگی نوشتن و خواندن نقدها همزمان با هم در اواخر جولای و اوایل آگوست از دسترس خارج خواهد شد.

نت‌فلیکس پس از اینکه اولین بار خبر این مسدودسازی از سایت خبری «Cnet» منتشر شد در توضیح آن اعلام کرد:"این آیتم که تنها در وب‌سایت ما ارائه شده در طول زمان کارایی‌اش کمتر شده است به همین دلیل آن را مسدود می‌سازیم".

این سرویس قبلا بصورت ستاره‌ای برای ارزیابی برنامه‌ها از یک تا پنج ستاره ارائه داد که این سیستم در سال ۲۰۱۷ کنار گذاشته شد و سیستم انگشت شست بالا و پایین که در آن نت‌فلیکس برای اصلاح توصیه‌های شخصی از آن بهره می‌برد جایگزین کرد.

نت‌فلیکس همچنین در یک بلاگ نوشته:"ما سیستم ارزش‌گذاری ستاره‌ای را به قدمت شرکتمان داشته‌ایم و طی حدود یک سال فهمیدیم که همان سیستم نظرسنجی ستاره‌ای شخصی مناسب بوده و تداخل آن با بخش نوشتن و خواندن کامنت‌ها و نظرات و نقدها کاربران را دچار سردرگمی می‌کند. در عوض کاربر با شست دست خود و انتخاب تعداد ستاره به سیستم در مورد سلیقه‌اش و چگونگی ارتقاء محتوای برنامه‌ها ما را یاری می‌کند".

با این وجود که نت‌فلیکس دلایل خود را برای این مسدودسازی اعلام کرده لیکن از همین حالا منتقدان و کاربران واکنش‌های منفی خود را نسبت به این تصمیم ابراز کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج