adexo3
۷۵۰۷۹۹
۱۰ نظر
۵۰۱۸
۱۰ نظر
۵۰۱۸
پ

اختلاف ۲ خلبان عراقی به درگیری حین پرواز انجامید

رسانه های عراقی روز پنجشنبه گزارش دادند که اختلاف شخصی دو خلبان خط هوایی این کشور موجب شد آنها حین پرواز از مشهد به سمت کشورشان با درگیر شدن با هم جان خود و مسافران هواپیما را با خطر جدی مواجه سازند.

ایرنا: رسانه های عراقی روز پنجشنبه گزارش دادند که اختلاف شخصی دو خلبان خط هوایی این کشور موجب شد آنها حین پرواز از مشهد به سمت کشورشان با درگیر شدن با هم جان خود و مسافران هواپیما را با خطر جدی مواجه سازند.

خبرگزاری کردستان ۲۴ به نقل از وزارت ترابری عراق اعلام کرد که این دو خلبان دیروز(چهارشنبه) حین پرواز در ارتفاع ۳۷ هزار پایی با هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ با هم در کابین خلبان بشدت درگیر شده و جان همه سرنشینان این هواپیما را در خطر جدی مرگ قرار دادند.

براساس این گزارش، این وزارتخانه از آغاز تحقیقات برای یافتن علت اصلی بروز این حادثه خبر داد و بدون اشاره به نام این خلبانان و فرودگاه مقصد آنها، به نقل از مدیر خط هوایی عراق اعلام کرد که آنها بر اساس نوع جرمی که مرتکب شدند با شدیدترین وضع تنبیه و مجازات خواهند شد.

اختلاف ۲ خلبان عراقی به درگیری حین پرواز انجامید

این خبرگزاری به نقل از مسافران این پرواز اعلام کرد که تیم امنیت پرواز بعد از تشدید درگیری که به تخریب کابین خلبانان نیز منجر شد مجبور شدند آنها را از هم جدا کنند.

خبرگزاری السومریه نیوز نیز مبداء پروازی این هواپیمای خط هوایی عراق را یکی از فرودگاه های ایران اعلام کرد و نوشت که آنها درحالی با هم مشاجره و درگیری فیزیکی کردند که 160 مسافر را به همراه داشتند.

براساس بیانیه ای که این خط هوایی به برخی رسانه های داخلی ارسال کرد، متخلفین با مجازات هایی همچون لغو گواهینامه پرواز برای همیشه روبه رو خواهند بود تا دیگر هیچ خلبانی جرات نکند به چنین اقدام مخاطره آمیزی دست زند.

پایگاه های خبری 'روداو'، 'روژنامه' و 'بعث نیوز' عراق نیز این خبر را با کمیت و مشابهت مخابره کردند.

براساس این گزارش، خط هوایی عراق از سال 2015 به سبب عدم رعایت استانداردهای امنیت عمومی پروازی از پرواز بر فراز آسمان اتحادیه اروپا محروم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ...... تو هواپیمای با۱۶۰سرنشین موقع جر و بحث بوده آخه؟تحمل نمیکردید ۱ساعت هواپیما فرود بیاد بعد دعوا کنید نفهمید بیشعور

    • محمدرضا بختیار

      خوب دلیل اختلافات چی بوده؟!کمی فکر را منحرف می کند این اخبار با توجه پرواز به سمت عراق از ایران!!!باید منتظر فرافکنی و شایعات پشت این موضوع بر علیه ایران به زودی باشیم!!!

      پاسخ ها

      • ali

        آخه به ایران چه ربطی داره اسکل

    • هوشیار

      عجب

    • بدون نام

      از بس این عرقیها جنایتکار هستن. چه اون زمان جنگ که چقد مردم و جوانهای ایرانی رو کشتن چه حالا با این وحشی گری فکر مسافرین رو نکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونها هرچه هستند به خودشون مربوطه ولی ما قطعا استاد چرند گویی هستیم آنهم در نهایت پررویی ، حرف نزدن به معنی لال بودن نیست ولی چرندگویی معنایی جز حماقت و نادانی گوینده ندارد

    • بدون نام

      خدایی عجب هواپیمایی عراقی دارند.

    • علی

      این چه منابع خبری است ۲۴،ژوداو؟جل الخالق.عجب منابع معتبری!

    • ali

      اونی ک میگه چ ربطی ب ایرانیها داره پسر جان نصف مسافرای این خطوط مسافر ایرانی هستن یکم فک کن اخه

    • بدون نام

      منبع رسمی اعلام کرده که این دونفر بر سر وعده غذایی باهم درگیری فیزیکی پیدا کردند،!!!! حالا اگه رو اتومات نبود حتما کاربیخ پیدا میکرد .امنیت هواپیما باید یکی یه تیر تو مخ این دوتا میزد و از پنجره مینداختشون بیرون مثل فیلما .سر غذا اونم پرواز عراق !؟ اگه یه مو از سر یه ایرانی کم میومد دهنتونو سرویس میکردیم! لاف اومدم که بترسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج