adexo3
۷۵۲۸۷۷
۴ نظر
۵۰۱۵
۴ نظر
۵۰۱۵
پ

مهلت ۶ روزه ثبت شماره شبا برای سهام عدالت

مشمولان سهام عدالت که تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت جهت دریافت سود این سهام نکرده‌اند، تنها تا ۱۵ مردادماه امسال فرصت دارند که اقدام به این کار کنند.

خبرگزاری فارس: طبق قانون دریافت شماره شبای بانکی مشمولان جهت واریز سود سال مالی ۱۳۹۵ شرکتهای سرمایه پذیر به حساب مشمولان در حالی از ۳۰ فروردین ماه سال ۹۶ تا کنون از طریق سامانه سهام عدالت در حال اجرا است.

که از یکم تیرماه سالجاری، سامانه سهام عدالت در بخش مربوط به دریافت شماره شبای مشمولان برای بروزرسانی و همچنین بررسی در خصوص نحوه ادامه دریافت شماره شبا از مشمولان سهام عدالت از دسترس خارج و امکان ثبت شماره شبای بانکی جدید در این سامانه فراهم نبود.

بر این اساس با توجه به این که هنوز برخی از مشمولان اقدام به ثبت شماره شبای خود در این سامانه نکرده‌اند، این امکان از روز ۲۴ تیرماه تا روز ۱۵ مردادماه برای مدتی محدود فراهم شده است تا مشمولان اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir کنند.

بر این اساس مشمولانی که تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در این سامانه نکرده‌اند، تا نیمه مردادماه امسال فرصت دارند جهت ثبت و وارد کردن شماره شبای بانکی خود اقدام کنند.

نکته قابل تاکید این که پس از این مدت، امکان ثبت دوباره شماره شبای بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت جهت دریافت سود این سهام فراهم نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نگین

      هنوز


      ندادن واسه من رو

    • بی نام

      بروید عجله کنید که واستون دودلارمیریزن

    • یاس

      والا ما به این هم راضی هستیم اما از ثبت نام جا ماندیم ترا خدا شما را قسم به عدالت علی(ع) یه فرصت ثبت نام جدید،به ما بدهید،ما هم کارگر،مستاجر،وبیچاره ایم،به پول نان شب هم محتاجیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا لعنت کنه دولت مردان (نامردان)را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج