۷۶۰۱۳۱
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

نماینده قزوین: وزرای روحانی استیضاح می‌شوند

یک عضو فراکسیون امید با بیان اینکه در روزهای آینده بازهم شاهد استیضاح و سوال از رئیس‌جمهور خواهیم بود،‌ بیان کرد: شاید در استیضاح وزرای کشور و اقتصاد که نگاه غیرسیاسی روی آن کمتر وجود دارد شاهد این رفتاها نباشیم اما هنگام سوال از رئیس جمهور قطعا نگاه سیاسی و جناح‌بندی وجود دارد که امیدوارم این حرکات را تکرار نکنند.

خبرگزاری ایلنا: یک عضو فراکسیون امید با بیان اینکه در روزهای آینده بازهم شاهد استیضاح و سوال از رئیس‌جمهور خواهیم بود،‌ بیان کرد: شاید در استیضاح وزرای کشور و اقتصاد که نگاه غیرسیاسی روی آن کمتر وجود دارد شاهد این رفتاها نباشیم اما هنگام سوال از رئیس جمهور قطعا نگاه سیاسی و جناح‌بندی وجود دارد که امیدوارم این حرکات را تکرار نکنند.

سیده حمیده زرآبادی درباره حواشی به وجود آمده در روز استیضاح وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، گفت: حرمت و شأن مجلس را خود نمایندگان باید حفظ کنند، اتفاقاتی که روز جلسه استیضاح آقای ربیعی افتاد قطعا مورد تأئید هچ فرد و جریانی نیست.

نماینده مردم قزوین در دهمین مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار و سخنان برخی از نمایندگان در روز استیضاح وزیر کار گفت: شأن و جایگاه مجلس هم متزلزل شد و فکر می‌‌کنم هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان باید به این موضوع ورود پیدا کند، زیرا افراد در آن جلسه صحبت‌هایی را بر زبان آوردند که در شأن خانه ملت نبود.

وی در خصوص ورود فراکسیون امید برای پیگیری اتفاقات روز استیضاح ربیعی، بیان کرد: ذکر یک نکته ضروری است،‌ نمایندگانی که روز استیضاح وزیر کار سخنان غیر اخلاقی عنوان کردند عضو فراکسیون امید نبودند؛ فقط آقای پزشکیان که خودشان هم مورد اتهام قرار گرفت عضو این فراکسیون بود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معتقدم در حق آقای پزشکیان بی انصافی شد و فراکسیون امید از طریق هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا فراکسیون امید بعداز جلسه استیضاح بیانیه و یا حمایتی از آقای پزشکیان صادر نکرد، بیان کرد: ما در فراکسیون برای موارد مختلف رأی‌گیری می‌کنیم اگر نظر اکثریت مثبت بود اعلام می‌کنیم اگر اکثریت منفی باشند تصمیم‌گیری را بر عهده خود افراد می‌گذاریم.

زرآبادی تاکید کرد: معتقدم در روز استیضاح به هر مطلبی پرداختند اما به عملکرد وزیر و محورهای آن اشاره‌ای نکردند و موضوعاتی که مطرح شد به هیچ عنوان در مورد استیضاح نبود.

وی بابیان این‌که ما در روزهای آینده بازهم شاهد استیضاح و سوال از رئیس‌جمهور خواهیم بود،‌ بیان کرد: شاید در استیضاح وزرای کشور و اقتصاد که نگاه غیرسیاسی روی آن کمتر وجود دارد شاهد این رفتاها نباشیم اما هنگام سوال از رئیس جمهور قطعا نگاه سیاسی و جناح‌بندی وجود دارد که امیدوارم این حرکات را تکرار نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همشون استیشاح کنیدچرامملکت اینقدربیکارفقیربی ابی وجرم وجنایت فسادناامنی ناامیدی نارصایتی هست وچرابااین اوصاع خراب اینقدرافغانی تواین مملکت هست باهیچ عقل ومنطق وسیاستی انصافی جوردرنمیادبیشتربه خیانت شبیه

    • اسد

      استیضاح می شوند ؟؟؟؟؟کی حتما ۱۴۰۰

    • بی نام

      علی طیب نیا وزیر اقتصاد خوبی
      وزیری که از گرانی دلار حمایت کنه به درد مغازه دارا سکه فروش میخوره

    • هوشیار

      هر کسی بعد هم بیاد فقط و فقط یک فکر تو کله اش هست:چپاول و غارت.من که دیگه از این ببعد رای نخواهم داد.

    • AAAAA

      مگه اینکه خانم ها کاری از دستشان براید مردان که جا زدن و امضا پس گرفتن.

    • حسن

      شما نماینده ها هم بی خیال شید،دیگه اقتصاد واجتماعواشتغال خراب شد،اونجا بودید نزارید خراب شه ،حالا هی استیضاع وغیره چه فایده داره ،مملکت را بردن ،داره پشتشون سنگ پرت میکنی

    • بدون نام

      وزرای روحانی افتضاح میشوند کدام استیضاح خ تان را مسخره کردید وگرنه مشکلات مردم این نبود

    • جهرمی

      فقط تو ایک۴۰ سال امیر سخن هستید اگر مرد عملید یاالله حی حرف ۰۰۰عمل عمل

    • علی

      اخ که اگه بازرسی به رفتار نمیانده ها و استانداران و فرماندارن ورود کنه
      جه کارهایی که شراکتی انجام نمیدن
      زمین به اسم کارخانه فولاد تو شهرستان رزن گرفتن یه سوله 200 متری زدن 500 میلیارد وام گرفتن و بای بای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج