۷۶۳۳۸۰
۷ نظر
۵۰۴۴
۷ نظر
۵۰۴۴
پ

انتقام از شوهر صیغه‌ای با اسیدپاشی

ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه صبح پنجشنبه اول شهریور، رهگذران و مسافران ترمینال اهر با صدای فریادهای «سوختم سوختم...» مرد جوانی، اورژانس را خبر کردند. با حضور امدادگران در محل مشخص شد نیمی از بدن مرد جوان با اسید سوخته است و زن اسیدپاش نیز متواری شده است.

روزنامه ایران: ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه صبح پنجشنبه اول شهریور، رهگذران و مسافران ترمینال اهر با صدای فریادهای «سوختم سوختم...» مرد جوانی، اورژانس را خبر کردند. با حضور امدادگران در محل مشخص شد نیمی از بدن مرد جوان با اسید سوخته است و زن اسیدپاش نیز متواری شده است.

بررسی‌های مقدماتی نشان داد مرد مجروح که کارمند یکی از مراکز درمانی اهر بود، پس از تماس همسر صیغه‌ای‌اش با خودروی شخصی خود به ترمینال رفته اما از سوی وی هدف اسیدپاشی قرار گرفته است. پس از حادثه هم با توجه به اینکه زن اسیدپاش با خودروی او متواری بود تحقیقات برای دستگیری وی ادامه یافت اما نیم ساعت بعد این زن که خودش نیز دچار سوختگی شده بود در تماس مردم با اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

سرهنگ یونس منفرد، فرمانده انتظامی شهرستان اهر-آذربایجان شرقی- گفت: این حادثه حوالی ظهر پنجشنبه در ترمینال رخ داد. به نظر می‌رسد زن ۳۷ ساله اسیدپاش در زمان اسیدپاشی ناخواسته از ناحیه دست و پا دچار مصدومیت شده و پسرش نیز از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است و اکنون هر دو تحت درمان قرار دارند.

وی گفت:با توجه به اینکه هر دو طرف این پرونده در بیمارستان بستری هستند هنوز نتوانسته‌ایم از آنها بازجویی کنیم و تحقیقات به زمان دیگری موکول شده است. انگیزه این اسیدپاشی اختلافات خانوادگی عنوان شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر خودسانسور

      دیوونه خونه شده این مملکت، یکی نبوده به این خانوم بگه، همون سیستم قدیمیه لنگه دمپایی یا پاشنه کفش تو مخ طرف، بهتر نبود؟ تا اسیدپاشی که هم خودت و هم اون و هم بچه رو به... عُظمی بدی؟

    • رز

      حتما این خانم مجبور ب این کار شده شاید گرگ نر و کتک زده کار ساز نبوده ب اسید متوسل شده پرچم بالا هاهاها خوب روتونو کم کنید زبونتو کوتاه کنید تا مجبور نشیم آدمتون کنیم بعدشم اسید پاشی رو خودتون یاد دادی

      پاسخ ها

      • دانیال

        خیلی پری

    • بدون نام

      نمیدونم چرا صیغه کردنو لغو نمیکنن...
      جز اینکه فساد و کثافت کاریو بهم ریختن زندگیا رو داره ترویج میده چیز دیگه ای نداره

    • پارسا طولایی(عباسی)

      احمق مگر زن وبچه نداری زن صیغه ای برای چه بود حق زن شرعی خودت رودادی به یک خیابانی اینهم عاقبت مگه شهوت وهوس ارزش این اسید روداشت حقته نمیخوام ازخانمها طرفداری کنم زندگی ارام خودت روبایه زن صیغه ای خراب کردی

    • بدون نام

      آخه همسر صیغه ای چیه این مسخره بازیا رو جمع کنید تو رو خدا. هیچ زنی تحمل وجود زن دیگر تو زندگیش رو نداره چه اولی باشه چه دومی. اینقدر تنوع طلب نباشین اگه با همسرتون تفاهم ندارین و همه راهها رو رفتین و به نتیجه نرسیدین طلاق بگیرین. صیغه که نشد دوای دردتون

    • خ

      زن صیغه ای هم شده ی بدبختی به نظرم زن صیغه ای همان ارتباط نامشروع وخلاف دین واخلاق وعقل است ونام آن تغییر کرده ونظر هیچ مذهبی را تبلیغ نمی کنم فقط عقلم این را می گوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج