۷۶۵۸۹۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

ترامپ در نهایت استیضاح می‌شود؟

تاکنون فقط برای استیضاح ۳ رئیس‌جمهور آمریکا اقدام شده که استیضاح «اندرو جانسون» و «بیل کلینتون» پس از تأیید مجلس، در سنا رد شد و استیضاح «ریچارد نیکسون» هم به دلیل استعفای وی، ناتمام ماند؛ با این حال عملکرد ترامپ و بعضی از پرونده‌های او که هر روز افشا می‌شود، بیش از پیش به زمزمه‌های استیضاح او قوت می‌بخشد

اعتماد آنلاین: ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ قوانین را شکسته است. رسوایی‌هایی که باعث برکناری دیگر روسای جمهور شد، حالا دامن ترامپ را گرفته است. ۱۵ دقیقه شهرت در عرض ۱۵ ثانیه به باد می‌رود.

هفته گذشته به‌طور قطع هفته بدی برای رئیس‌جمهور آمریکا بود؛ چراکه اگر ترامپ رئیس‌جمهور نبود ادعاهای مایکل کوهن، وکیل سابق او منجر به باز شدن پرونده قضایی علیه او می‌شد. با این حال در هفته گذشته زمزمه‌های استیضاح ترامپ به گوش می‌رسید. بر اساس قوانین آمریکا در صورت برکناری رئیس‌جمهور، معاون اول او اداره دولت را به دست خواهد گرفت.

مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ در دادگاه نیویورک اتهامات مربوط به تخلف مالیاتی و تأمین کمک‌های غیرقانونی به ستاد انتخابات دونالد ترامپ را پذیرفت. او آمادگی خود را برای همکاری با رابرت مولر، بازرس ویژه وزارت دادگستری ایالات‌متحده در مورد مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، اعلام کرده است. او همچنین اعتراف کرد که ترامپ به او دستور داد تا به دو بازیگر فیلم‌های مستهجن حق‌السکوت پرداخت کند.

پاول مانافورت، رئیس پیشین ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ به فساد مالی و بانکی متهم شد. حالا باید باقی عمر خودش را پشت میله‌های زندان بگذارد، زیرا در صورت اثبات این جرائم به ۳۰ سال حبس محکوم می‌شود.

کوهن و مانافورت یک‌طرف، دیدار پسر ترامپ با وکیل روسی یک طرف. ترامپ جونیور پس از بالا گرفتن جنجال این دیدار اعتراف کرده که به امید دستیابی به اطلاعات و مدارکی علیه هیلاری کلینتون در ملاقات حاضر شده است.

محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا در حال کاهش است و این موضوع احتمال استیضاح را افزایش می‌دهد. «دن بالز» در روزنامه واشنگتن‌پست نوشت: «در طول ۱۹ ماه ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ، هیچ روزی خطرناک‌تر از روز سه‌شنبه نبود.»

تاکنون فقط برای استیضاح ۳ رئیس‌جمهور آمریکا اقدام شده که استیضاح «اندرو جانسون» و «بیل کلینتون» پس از تأیید مجلس، در سنا رد شد و استیضاح «ریچارد نیکسون» هم به دلیل استعفای وی، ناتمام ماند.

در حالی که ترامپ مدعی می‌شود با استیضاح او بازار بورس سقوط می‌کند و رودی جولیانی هم می‌گوید در صورت استیضاح ترامپ مردم شورش می‌کنند، بر اساس یک نظرسنجی، با کاهش محبوبیت دونالد ترامپ، حمایت مردم آمریکا از استیضاح او به بالاترین سطح (۴۹ درصد) رسیده است.

حالا زمزمه‌های استیضاح او فروکش کرده است اما عملکرد ترامپ در ماه‌های گذشته نشان داده که هر روز می‌توان منتظر یک خبر جدید از رسوایی‌ها و افشاگری‌های اطرافیان او بود تا دوباره گمانه‌زنی‌ها برای کنار گذاشتن او بیشتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس کیانی

      ممنونم ازخبرهای داغ شما

    • رضا

      آرزو بر مسئولین عیب نیست..

    • بدون نام

      بابا تورو خدا دست از سر ترامپ بردارید به خدا تمام دنیا حریف ترامپ نمیشه چه برسه به شما با این خبرهای دروغ بخواید ترامپ رو خراب کنید
      مردم آمریکا عاشق ترامپ هستند و تا آخر هم ریس جمهور آمریکا می مونه
      اینو به دنیا ثابت کرده

    • بدون نام

      لبیک یاترامپ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج