۷۷۰۲۹۶
۲ نظر
۵۴۰۲
۲ نظر
۵۴۰۲
پ

اسفندیار مهرتاش: از بازیگری دلزده شده ام

اسفندیار مهرتاش یکی از بازیگران و دوبلوران خوب کشور به تازگی در بیمارستان بستری شده بود که تحت عمل جراحی قرار گرفت و حال جسمی اش رو به بهبود است.

بانی فیلم: اسفندیار مهرتاش یکی از بازیگران و دوبلوران خوب کشور به تازگی در بیمارستان بستری شده بود که تحت عمل جراحی قرار گرفت و حال جسمی اش رو به بهبود است.

اسفندیار مهرتاش: از بازیگری دلزده شده ام

میثم مهرتاش فرزند این هنرمند در گفت و گو با بانی فیلم در این باره عنوان کرد: حال پدر خوشبختانه خوب است و به دلیل مشکل کیسه صفرا در بیمارستان بستری شده که آن هم به دلیل بیماری دیابتی است که دارد. روز گذشته در آی سی یو بود که مرخص شد و در حال حاضر در بخش بستری است.

اسفندیار مهرتاش نیز در گفت و گو با بانی فیلم بیان کرد: خوشبختانه حالم بهتر است. البته سال گذشته سکته کردم و بعد چشمم را جراحی کردم و الان هم که کیسه صفرا کار دستم داد و کارم به جراحی کشید. بنابراین از سال گذشته تاکنون درگیر بیمارستان و بیماری هستم.

وی همچنین درباره عیادت هنرمندان از وی ادامه داد: بله دوستان و همکاران لطف کردند و بیمارستان آمدند. از جمله اصغر همت و منوچهر اسماعیلی که تا دقایقی پیش اینجا بودند.

وی درباره دلیل کم کاری اش در عرصه بازیگری هم گفت: واقعیت این است که از بازیگری دلزده شده ام. می توانم بگویم شرایط کار و پول ندادن هایشان دلزده ام کرده اما باز هم اگر کار خوبی پیشنهاد شود، بازی می کنم. چون کار من بازیگری است.

البته الان سریال «نزدیکی های بهشت» به کارگردانی حسن هدایت هم روی آنتن شبکه یک است.
اسفندیار مهرتاش چند روزی است که به دلیل مشکل کیسه صفرا در بیمارستان محب کوثر بستری شده و پس از عمل جراحی حالش رو به بهبود است.

او تاکنون در آثاری چون «بیگانه ای در شهر»، «سفر به شرق»، «نزدیکی‌های بهشت»، «ایران سرای من است»، «شهردار مدرسه»، «شبیخون»، «سؤظن»، «شتابزده» به عنوان بازیگر حضور داشته است. وی همچنین در سریال های تلویزیونی «پهلوانان نمی‌میرند» و «جست و جو در شهر» و «نزدیکی های بهشت» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا ببنیدمردم ایران چی میکشن کارگرهای افغانی جای کارگرهای ایرانی هم وطن گرفتن واشغال کردن وبیکاروهمچنین بودجه ومنابع کشوراین ۲۰ملیون افغانی کثیف مغول اویزون گرفتن

    • انصاف

      مافیای دئبله ایران ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج