۷۷۶۲۴۹
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

کمبود قطعات خودرو و روغن موتور در بازار

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی همدان با اشاره به اینکه در زمینه قطعات خودرو بازار با کمبود جدی مواجه است، گفت: قطعات چینی یا ایرانی موجود در بازار با کیفیت پایین و با قیمتی نجومی به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی همدان با اشاره به اینکه در زمینه قطعات خودرو بازار با کمبود جدی مواجه است، گفت: قطعات چینی یا ایرانی موجود در بازار با کیفیت پایین و با قیمتی نجومی به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

جمشید چهاردولی با بیان اینکه قطعات چینی درجه یک و دو دارای کیفیت بهتری نسبت به قطعات ایرانی هستند، ادامه داد: قطعات ایرانی ابتدا کیفیت خوبی داشتند اما در حال حاضر قطعه‌سازان با مشکلاتی در زمینه تأمین مواد اولیه و مشکلات نقدینگی مواجه هستند و به همین علت کیفیت تولیدات داخلی تقلیل یافته است.

وی با تأکید بر اینکه قطعات ایرانی در دسترس‌تر از قطعات چینی هستند، یادآور شد: در زمینه قطعه با کمبود مواجه هستیم چرا که با شرایط موجود کشور که قیمت‌ها نوسان دارد، قطعه به میزان کم و با قیمت‌های بالاتر خرید و فروش می‌شود.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی همدان با بیان اینکه در زمینه بازار روغن نیز با کمبود مواجه هستیم، عنوان کرد: شرکت‌های روغن اگر توزیع گسترده داشته باشند هم قیمت‌ها به ثبات می‌رسد و هم بازار با کمبود مواجه نخواهد بود.

وی تصریح کرد: در بازار روغن نیز با احتکار مواجه هستیم و خرید و فروش به حداقل میزان خود رسیده است چرا که فروشندگان با شرایط موجود اجناس خود را نگهداری می‌کنند و فروش کمی دارند.

چهاردولی تأکید کرد: گمرگات اگر قطعات را ترخیص کنند و در بازار توزیع شود هم کمبود بازار را جبران می‌کند و هم باعث ثبات قمیت می‌شود.

وی بیان کرد: اگر کالاهای انبارهای پلمب شده توسط سازمان تعزیرات حکومتی در بازار پخش شود این نیز خود مشکلات موجود را تا حدودی برطرف می‌کند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی همدان اظهار کرد: با وعده‌هایی که استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان دادند این هفته قرار است نرخ‌نامه‌های تعمیرکاران را اعلام کنیم.

وی گفت: تعمیرکاران با توجه به شرایط موجود نسبت به گرانی‌های اخیر افزایش دستمزد نداشته‌اند که امیدواریم این هفته با اجازه‌ای که به ما دادند بتوانیم نرخ‌نامه تعمیرکاران را داشته باشیم این در حالیست که از سال ۹۲ تا امسال به تعمیرکاران خودرو نرخ‌نامه‌ای نداده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرض دارن مگر دیر توزیع بکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مرض دارن پالایشگاه های نفت بهران و پارس و سپاهان تولیداتشون رو احتکار میکنن به انبارهای بیرون از شهر و پاسخگوس عاملیت ها نیستن

    • ir.

      سال تولید ملی برهمگان مبارک تولیذی که بدرد اشغال دونی میخوره با صدبرابر قیمت

    • مش قاسم

      تمام بلاهایی که سر مصرف کنندگان میاد از همین روسای اتحادیه ها و انجمن هاست چون اینا کسانی هستند که به دلایل خاص انتخاب شده اند

    • م ح

      زمانی که قطعات زیاد بود بخصوص ماشینهای چینی کیفیت نداستند وقیمتها بالا وای به حال الانمون .... برای همینه اونای که متوجه هستن سمت ماشینهای چینی نمیرن ... سرطان نا علاج ..

    • بدون نام

      برین بگین مرگ بر آمریکا تا همه چی درست بشه.مردان وزنان دهه ی30/40/50پاسخو باشه

    • سعید

      توزیع بشه یا نشه دیگه قیمت ها پایین بیا نیست

    • محمود

      از رو هم نمیرند مسولین ما بازم میگن خود کفا شدیم اگه خود کفا شدیم چرا باید تحریم این همه روی کشور ما اثر داشته باشه حتی روی صدور کارت ملی و کارت های عابر بانک ها

    • مهدی

      خب چطوری حمایت کنیم از کالای ملی ....جنس خوب بزنن پولی که داریم میدیم لااقل بی ارزه...
      خب معلومه مردم جنس خارجی میگیرن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینم مبارک باشه

    • علی

      دیسکو صفحه پراید۴۵۰تومن

    • بدون نام

      آقایان روسای اتحادیه لطف کنید معیار قیمت گذاری تعمیر خودرورا اعلام فرمایید تشکر میکنیم چرا تعویض صحفه وگلاچ مثلا ۱۰۰هزارتومان روی چه معیاری نرخ گذاری میکنید برحسب ساعت برچه معیاری....معیار شمار از۲۴عیار طلا هم گذاشته یک مکانیک تجربی روزی چندقدر دستمزد بایدداشته باشه

    • بدون نام

      آقایان روسای اتحادیه لطف کنید معیار قیمت گذاری تعمیر خودرورا اعلام فرمایید تشکر میکنیم چرا تعویض صحفه وگلاچ مثلا ۱۰۰هزارتومان روی چه معیاری نرخ گذاری میکنید برحسب ساعت برچه معیاری....معیار شمار از۲۴عیار طلا هم گذاشته یک مکانیک تجربی روزی چندقدر دستمزد بایدداشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج