۷۹۰۱۸۵
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

رشیدپور: برای بازگشت برنامه نود تلاشم را کردم

علی فروغی، مدیر شبکه ۳ سیما امروز صبح مهمان برنامه حالا خورشید بود و اعلام کرد که پخش برنامه نود ادامه خواهد داشت. رضا رشیدپور درباره برنامه خود در اینستاگرام نوشت: در گفتگوی امروز هم تلاش کردم که سوتفاهم بوجود آمده به نحو مناسبی حل شود. مدیر محترم شبکه هم اعلام کردند که نود ادامه پیدا می کند و خوشبختانه اصرار من برای پخش ویژه برنامه نود برای بازی پرسپولیس و قبل از شنبه آینده را هم پذیرفتند. چون بنا بود به دلیل تقارن با عزاداری اربعین این هفته هم نود نداشته باشیم.

برترین ها: علی فروغی، مدیر شبکه ۳ سیما امروز صبح مهمان برنامه حالا خورشید بود و اعلام کرد که پخش برنامه نود ادامه خواهد داشت. رضا رشیدپور درباره برنامه خود در اینستاگرام نوشت:

«برنامه نود و عادل فردوسی‌پور عزیز و مخاطبان گرانمایه‌اش آنقدر برایم اهمیت داشت که تمام اندک توانم را به کار بگیرم تا این ماجرا به خوبی تمام شود. علیرغم اینکه دوشنبه شب مشغول ضبط یک بخش جدید برای برنامه بودم و متوجه پخش نشدن نود نشدم اما پس از اطلاع در اولین ساعات بامداد با جناب فروغی تماس گرفتم و به ایشان عرض کردم که شفاف سازی کنند و توقع نداشته باشند که حالاخورشید وارد موضع گیری یک طرفه در حمایت از تصمیم شبکه بشود.

در گفتگوی امروز هم تلاش کردم که سوتفاهم بوجود آمده به نحو مناسبی حل شود. مدیر محترم شبکه هم اعلام کردند که نود ادامه پیدا می کند و خوشبختانه اصرار من برای پخش ویژه برنامه نود برای بازی پرسپولیس و قبل از شنبه آینده را هم پذیرفتند.

چون بنا بود به دلیل تقارن با عزاداری اربعین این هفته هم نود نداشته باشیم. ای کاش عادل هم در پایان به اختلاف ها و سوتفاهم ها تاکید نمی کرد. به نظرم اشتباه بود. به هر حال من تلاشم را کردم»

رشیدپور: برای بازگشت برنامه نود تلاشم را کردم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد.

      من یه مذهبی ام ماهواره ندارم ز تلوزیون ملی هم یه برنامه نود و میبینم سریالا دروغ اخبار دروغ یه این دروغ کمتر میگه اینم میخان ورش دارن

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      صداوسبمای میلی کسی نمیبینش چون دروغگو بی اعتباربی کیفیت ...بامجریهای سزح پایین مثل ضیاسوسول بچه نه نه خاین چای شیرین خارجی پرست کلابهش درروز۱۰۰۰هزارتومان میدن اونم زیادیش پلشت ومغزفرفری مثل عادل ناعادل پولکی مترسکن ومطیع وبی عرضه وبی غیرتا احمق خاک برسر

    • شهین سیفی

      او مثل تو نیست باید باعث افتخار موسسه ای باشد که او درش کار کند حتی صنعتی شریف فقط تو بیسواد حرف نزن

    • شهین سیفی

      تو عددی نیستی صد دفعه رو به قبله ات کردند پاچه خوار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رشید پور همیشه بهترین بوده و هست

    • بدون نام

      اقای رشید پور پاچه خوار. مردم از خیلی از چیزها خبر ندارند.توپاچه خوار ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه هستی. و اگر ایشون بره .تو هم باید بری. پس بایز باچه خواری کنی. تو از براورد که داری برای ناصر کریمان بی وجدان هم زیر میزی بهش دادی. تو برنامه را بستی با مدیر گروه. تو زمانی هم که شبکه پنج بودی.با اصر کریمان بسته بودی. مطمین باش .همون طور که علیخانی ابروش رفت. ابروی تو هم میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج