۷۹۰۴۷۲
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

آپارتمان‌های پرطرفدار در میان خریداران

مطابق با آمار رسمی منتشر شده از سوی بانک مرکزی بیشترین متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده در شهر تهران طی یک ماه ابتدایی فصل پاییز معادل ۱۸ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان به منطقه یک و کمترین آن با ۳میلیون و ۶۱۰ هزار تومان به منطقه ۱۸ تعلق داشته است.

دنیای اقتصاد: مطابق با آمار رسمی منتشر شده از سوی بانک مرکزی بیشترین متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده در شهر تهران طی یک ماه ابتدایی فصل پاییز معادل ۱۸ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان به منطقه یک و کمترین آن با ۳میلیون و ۶۱۰ هزار تومان به منطقه ۱۸ تعلق داشته است.

با این حال توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب قیمت هر مترمربع بنا در مهرماه به گونه‌ای بوده است که واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی ۶ تا ۷ میلیون تومان با سهم ۷/ ۹ درصد، بیشترین سهم از تعداد معاملات پایتخت را به خود اختصاص داده و دامنه‌های قیمتی ۵ تا ۶ میلیون و ۴ تا ۵ میلیون تومان به ترتیب با سهم‌های ۴/ ۹ و ۱/ ۹ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

براساس این گزارش، توزیع حجم معاملات به گونه‌ای بوده که ۲/ ۵۴ درصد واحدهای مسکونی با قیمت کمتر از متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی شهر تهران یعنی ۸ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان معامله شده‌اند. در عین حال از مجموع معاملات خرید و فروش ثبت شده در بنگاه‌های املاک به لحاظ سطح زیربنا، بیشترین سهم از معاملات انجام شده به واحدهای مسکونی با زیربنای ۵۰ تا ۶۰ مترمربع معادل ۶/ ۱۴ درصد اختصاص داشته است.

همچنین آپارتمان‌های دارای زیربنای ۶۰ تا ۷۰ متر و ۷۰ تا ۸۰ مترمربع به ترتیب با سهم‌های ۵/ ۱۴ و ۵/ ۱۱ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

آپارتمان‌های پرطرفدار در میان خریداران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا دروغ چاپ میکنید وبیخود قیمتها را بالا اعالام میکنید در منطق غرب که ما هستیم حداقل سی در صد بالا اعلام میکنید

    • بدون نام

      خریداری برای این قیمتهای نجومی نیست صاحب اول و آخرش خودشونن. خودتونو خسته نکنید!
      قیمت واقعی متری کمتر از 1 میلیون تومانه

    • بدون نام

      منظورتون کدوم خرید؟ و کدوم خریداره؟!!!!!!!

    • بدون نام

      مایه واحد یه اتاق خابه از سال ۹۰ ثبت نام کردیم باپرداخت ۱۳میلیون ، الان که حاضرشده میگن باید ۶۴۰هزارتومن قسط پرداخت کنیید درصورتی من از کار افتاده تحت پوشش کمیته امداد هستم و مستمری با یارانه ی ما ۵۰۰هزارتومن نمیشه !.اینجوری میشه که آدم از این نظام وحتی دنیا بیزار میشه این کجاش رنگ عدالت داره واقعا !. خداوند از سر تقصیراتشون نگذره .آمین

    • بدون نام

      چرا قیمتهای کذب به مردم میگین حالا قیمتها راببرید بالا مردم از کجا بیارن بخرن مثلایه 80 متری رو بفروشه چندسال ساخت 770 بعدبخواد یه 90 یا 100 متری بگیری یک دفعه قیمتش میر ه یک میلیارد 700 خوب 700 کهداره یک میلیارد از کجا بیار همون چن سال ساخت بخر خوب حالا بازم برای خودتون قیمت بزارید خونهاکه. فروش نمبره که هیچ فقط مستاجرها باید تاوان انرا پرداخت کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج