جاباما
۸۰۰۰۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

علیرضا قربانی خواننده «سرکوب» شد

با ادامه مراحل فنی فیلم سینمایی «سرکوب» آرش گوران به عنوان سازنده موسیقی این فیلم انتخاب شد. همچنین علیرضا قربانی ترانه تیتراژ فیلم رضا گوران را می‌خواند.

خبرآنلاین: فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی در ۵۱ جلسه جلوی دوربین رفته و این روزها مراحل پایانی تدوین را زیر نظر بهرام دهقانی پشت سر می گذارد. محمدصادق رنج کشان سرمایه گذار و مجری طرح «سرکوب» است و باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه، رویا افشار و جمشید هاشم پور بازیگران این فیلم هستند.

اولین فیلم سینمایی رضا گوران برای نمایش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. در خلاصه داستان فیلم «سرکوب» آمده است: یه کاری کرد وفاداری بشه عادت همه‌مون. حالا همه‌مون وفاداریم اما اونی که بهش وفاداریم خیلی وقته که مرده...

آرش گوران رهبر و مدیر هنری ارکستر فیلارمونیک تهران، برنده دیپلم افتخار رهبری ارکستر از مسابقات بین المللی دریای سیاه در کشور رومانی، و جزو بیست رهبر برتر جوان جهان از نگاه مسابقات جهانیِ «ژونس موزیکال» و رهبر میهمان ارکستر ملی ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج