جاباما
۸۰۶۹۶۳
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

زنان بیشتر مورد خشونت قرار می‌گیرند

دستیار حقوق شهروندی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: زنان در جامعه بشری بیشتر مورد خشونت قرار می‌گیرند.

خبرگزاری ایسنا: دستیار حقوق شهروندی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: زنان در جامعه بشری بیشتر مورد خشونت قرار می‌گیرند.

شهناز سجادی در نشست هم اندیشی صلح و منع خشونت علیه زنان با بیان اینکه حقوق امتیازی است که به شهروندان جامعه تعلق می‌گیرد، گفت: خشونت قانونی نوعی خشونت روانی است؛ چراکه فردی که مخاطب این خشونت قرار می‌گیرد، احساس حقارت و عدم امنیت دارد و به نوعی ابعاد زندگی او تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه زنان در جامعه بشری بیشتر مورد خشونت قرار می‌گیرند، افزود: در سراسر قوانین جامعه تبعیض مشاهده می‌شود که این تبعیض خشونت حقوقی و قانونی است که خطرناکترین نوع خشونت بوده و در مقابل آن مقاومتی نمی‌کنیم و مشروع خوانده می‌شود؛ چراکه براساس فقه و موازین اسلامی است به همین دلیل به نظر برخی این نوع از خشونت مشروع و حتی مقدس تلقی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنان ایرانی نماد صبر و شیر زن بودن والان هرکی با شوهرش پای بساط قمار وقلیون و ...در جمع باشه روشنفکر وبقیه امل؛ یا چاقو تو کیف و داستان شوهرم را کشتم چون غیرت داشتم و نخواستم عفتم لکه داره بشه هردو واقعیت دارد و دومی شوهرش معتاد و قشر اول الاف وبیکار در جمع نبود الگو وتربیت

    • بدون نام

      چه جالب نمیدونستیم

    • بدون نام

      بابا غیب میگید انقدر زور نزنید چه مشگلهای بزرگی وحل میکنید

    • بدون نام

      اگه اگاه به این حرف هستید چرا مهریه رو تغییر. دادید چرا مردی رو که با چهل هزار تومان پرداخت از کیفر نفقه فرهر می کنه باز خواست نمی کنید و باهاش همراهید حقوق زنم ارزوست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج