adexo3
۸۱۹۷۰۱
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

نصب سیستم گرمایشی جدید در مدارس خاش

به همت تلاشگران عرصه خدمت و ایثار جمعیت هلال احمر کار جایگزینی ۸۶ سیستم جدید گرمایشی ویژه کلاس‌های درس در مدارس شهرستان خاش آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: به همت تلاشگران عرصه خدمت و ایثار جمعیت هلال احمر کار جایگزینی ۸۶ سیستم جدید گرمایشی ویژه کلاس‌های درس در مدارس شهرستان خاش آغاز شد.

‌‌جلال هاشمزهی سرپرست جمعیت هلال احمر خاش بیان کرد: هلال احمر در راستای اهداف بشر دوستانه و حمایت از محرومان جامعه جدای از انجام وظایف امدادی نسبت به حل مشکلات و تامین بخشی از نیازهای مردم مستضعف و دانش آموزان در مناطق محروم با جدیت پای کار بوده و خدمات شایسته ای را به جامعه هدف ارائه داده و همچنان اهداف بشر دوستانه خود را دنبال می کند‌.

وی اظهار کرد: زمستان فرصتی برای آسودن، برای استفاده از نعمت ها و غذای خوب و گرما، برای لمس دستی دوستانه و صحبت کردن در کنار مهربانان جمعیت هلال احمر است‌.

هاشمزهی ادامه داد: جمعیت هلال احمر خاش باری دیگر با اهداء ۱۰ بخاری برقی گرمایشی در مدارس ایرندگان استارت کار جایگزینی وسایل گرمایشی مناسب و استاندارد را آغاز کرده است‌.

سرپرست جمعیت هلال احمر خاش گفت: در این طرح ۸۶ سیستم گرمایشی مناسب در مدارس اهداء خواهد شد‌.

وی از تلاش ها و حمایت های ارزشمند گروه خیرین مردمی مهرورزان تهران که در چند روز اخیر گرما را به ۹۱ کلاس درس هدیه کردند؛ تقدیر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شاخ غول را بشکستند

    • بدون نام

      والله من خاش معلم بودم همزمان با حاثه شین آباد معلوم نبود کدوم آقا زاده انحصار واردات بخاری تابشی از ترکیه را گرفته بود که همه مدارس ملزم به نصب بخاری تابشی شدند وهیچ نفهمی به این فکر نکرد که مدارس چطور باید پول برق بخاری های بالای 1600وات را بدن ضمن اینکه بازدهی بسیار پایینی داشت وکلاس گرم نمی شد مگر اینکه در روزهای سرد به صورت شبانه روزی روشن می بود یعنی میلیونها تومان هزینه کردند و صرف خرید چیزی که از ترس پول برق بلا استفاده در مدارس نصب شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج