اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۰۹۷۵
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

پروژه پلاسکوی جدید تا سال ۹۹ به پایان می‌رسد

محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی برای پلاسکو مشکلاتی ایجاد کرده بود، گفت: با بازدیدی که هفته گذشته از پلاسکو داشتیم، توانستیم موانع سر راه احداث این ساختمان را برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی برای پلاسکو مشکلاتی ایجاد کرده بود، گفت: با بازدیدی که هفته گذشته از پلاسکو داشتیم، توانستیم موانع سر راه احداث این ساختمان را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: مقرر شده بود که واحد‌های تجاری پلاسکو با همان متراژ گذشته به بهره‌برداران و صاحبان خود تحویل داده شود، ولی با وجود فضاهای مشاء از جمله راه پله و فضاهای عمومی باید پنج طبقه در زیر زمین ساخته شود.

رضایی تصریح کرد: شورای عالی شهرسازی اجازه ساخت بیش از یازده طبقه را نمی‌دهد و از طرف دیگر شهرداری مجوز ساخت پنج طبقه در زیر زمین به دلیل ایجاد مشکل در پارکینگ‌ها را صادر نمی‌کند و همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای پیشرفت فیزیکی ساختمان پلاسکو شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در ساخت این پروژه فعالیت‌های خود را به خوبی انجام داده است، گفت: متأسفانه فقدان هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی از جمکه میراث فرهنگی، شهرداری، شورای عالی شهرسازی و معماری و وزارت راه و شهرسازی باعث ایجاد برخی موانع در این بخش شده است.

وی تأکید کرد: در بازدیدی که چند هفته پیش داشتیم تعدادی از این موانع برداشته شده و تا یک ماه آینده بازدید دیگری از این پروژه خواهیم داشت و موانع دیگری که پیش روی این پروژه است را برطرف خواهیم کرد و امیدواریم تا سال ۹۹ احداث این ساختمان به اتمام برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوناس حقی

      احتمالا منظورش بوده تا سال 99 احداث شروع بشه ، وگرنه کدام پروژه در ایران اسلامی پیشرفت وتوسعه اسلامی اینقدر طولانی اجرا می شود .
      ابنجا حداکثر پروژه های این چنین 10 _12 سال بیشتر زمان نمیبرد .

      پاسخ ها

      • ZOOROO

        تا الان که پایان سال ۹۷ است کاری نکردیم یعنی شما دو ساله یک ساختمان ۲۰ طبقه تجاری را راه اندازی میکنید
        طبق موقعیت ساختمان و شناخت روی ساختمان و پیگیری های شما بعید است بتوانید موقعیت را در نظر بگیر همت خودتان را در نظر بگیر اصلا محال است.

    • بدون نام

      لطفا همان نمای قدیمی ساختمان پلا سکو درست کنید ممنون میشم

    • مرتضی

      تو حرف شاید!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج