۸۲۶۳۶۶
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

توضیح وزارت ارشاد درباره تک‌خوانی زن در افتتاحیه فجر

همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری جشنواره های مختلف فجر در حوزه‌های فیلم، تئاتر، موسیقی، تجسمی، کتاب سال، شعر فجر و … این پیروزی را جشن گرفته و در برنامه‌های خود قالب‌های انقلابی را در نظر می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری جشنواره‌های مختلف فجر در حوزه‌های فیلم، تئاتر، موسیقی، تجسمی، کتاب سال، شعر فجر و … این پیروزی را جشن گرفته و در برنامه‌های خود قالب‌های انقلابی را در نظر می‌گیرد.

امسال نیز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی این وزارتخانه از چند ماه گذشته با ایفای نقش در ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با تاکید بر دستاوردهای چهل ساله عرصه فرهنگ، اقداماتی را برنامه‌ریزی کرد تا رویدادهای امسال در حال و هوای چهل سالگی انقلاب برگزار شود.

در همین راستا سه‌شنبه‌شب افتتاحیه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مقامات کشوری و هنرمندان در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

انتخاب مکان مراسم افتتاحیه در یکی از مناطق جنوبی تهران نیز با همین رویکرد بود تا یکی از خاستگاه‌های اصلی انقلاب بازنمایی شود.

از سوی دیگر تاکید بر ارزش‌ها و فاصله گرفتن از تشریفاتی که در سال‌های گذشته بر جشنواره سایه انداخته بود، در دستور کار قرار گرفت.

در این آئین، برنامه‌های مختلفی از جمله ادای احترام به مقام حضرت فاطمه زهرا (س) به مناسبت ایام فاطمیه و کلیپ‌ها و بخش‌های مختلفی که یادآور شور و نشاط ایام انقلاب است به نمایش درآمد.

نمایش اجرا شده در مراسم هم به دستاوردهای٤٠ ساله هنر سینما بعد از انقلاب تاکید داشت و مروری بر مقاومت و سربلندی ملت ایران با نمادهایی از همه اقوام و گرایش‌های ایران بزرگ اسلامی بود.

اجرای سرودی با همخوانی بازیگران در انتهای این نمایش به دلیل برخی مشکلات فنی منجر به ایجاد شائبه مبنی بر تک‌خوانی یکی از بازیگران شد. این سرود با همخوانی ٢١ نفر از بازیگران اجرا شد و همه حاضران در مراسم شاهد همخوانی گروه بودند اما به علت مشکل فنی در خروجی پخش و ضبط تلویزیونی صدا فقط از میکروفن اصلی گرفته شد؛ به نحوی که صدای یکی از بازیگران بالاتر از سایرین شنیده شد. البته بروز مشکل فنی رافع مسئولیت دست‌اندرکاران این مراسم نیست و حتماً مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

در آستانه دهه پنجم انقلاب و ضرورت تقویت همدلی، مودت و اتحاد آحاد ملت شریف ایران اسلامی انتظار می‌رود این موضوع منصفانه مورد قضاوت قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا بزنه توی سرتون که دزدی و اختلاس و دروغ ول کردین چسبیدین به چیزهای بی ارزش

    • بدون نام

      حالا مگر چی شده حالا خونده باشه مگر چیه زمین به اسمان رفته یا آسمان به زمین

    • بدون نام

      حالا مگر چی شده حالا خونده باشه مگر چیه زمین به اسمان رفته یا آسمان به زمین

    • حمید

      گوشت شد 110 هزارتومان به درک مهم نیست ، مردم‌‌ گوشت نخورن نمیمیرن که ، ولی زن تک خوانی کنه عرش خدا میلرزه وای صدای نامحرم ، کاش ما ظهر عاشورا بودیم تا به حضرت زینب که جونم فدای اسم مبارکشون بشه تذکر میدادیم تا در کاخ یزید سخنرانی معروفش رو نکنه تا صدای مبارک و مقدسش به گوش یزید نامحرم نرسه یا حضرت بانوی دو عالم فاطمه والاتبار مقدس که الهی زندگیم فدای خاک زیر قدمشون بشه خطبه فدکیه رو نمیخوندن بهتر بود بالاخره محرم و نامحرمی هم هست

      سانسور چی لطفا این رو کامل چاپ کن فدات بشم قیچیش‌ نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر 2 خانم بزرگواری که نام بردی رفته بودند آواز بخوانند
        ...

    • بدون نام

      چطور در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند این لکه ننگی را از دامان مسئولین پاک کنیم؟ پس ناموس چه میشود؟ غیرت کجا رفته؟

    • حمید

      چقدر ما ......که تک خوانی یک خانم در مراسم معزل کشور شده .
      این ره که میرویم به ......است.

    • بدون نام

      اشتباه کردین ...چرا دیگه دروغ می گین ..اینهم خودش توهین به شعور مردم است .

    • بدون نام

      چقدر بدبختیمدکه فکر میکنید تک خوانی یک زن اینقدر عجیب و مهمه آواز خوندن یه هنر زیباست واز هرکسی با نمیاد ولی از شماها فقط اختلاس ودزدی برمیاد این واژه مردم عجیب و مهمه که تو سرزمین به ظاهر اسلامی تو روز روشن اموال ملت وغارت میکنید

    • بدون نام

      خوب مردم که موضوع را دیدند وشما هم درست میگویید حلا ببینید خود شما هم توقع دارید که با انصاف به این مسئله نگاه کنند انصافی که هیچ جا وجود ندارد

    • حمید

      یه بهونه دیگه درست کردید واسه لاپوشانی اوضاع اصلی مملکت

    • بدون نام

      چه اشکال داره اگر صدای یه زن به صورت تک خوانی هم که باشه این چه ایرادات بنی اسرائیلی که بعضی ها میگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج