اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۸۲۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خانواده محیط زیستی‌ها با لاریجانی دیدار می‌کنند

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شواری اسلامی از ابراز امیدواری رئیس جمهور و رئیس مجلس برای رسیدگی به پرونده فعالین محیط زیست در فضای عادلانه و منصفانه خبر داد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شواری اسلامی از ابراز امیدواری رئیس جمهور و رئیس مجلس برای رسیدگی به پرونده فعالین محیط زیست در فضای عادلانه و منصفانه خبر داد.

محمد رضا تابش اظهار کرد: در خلال جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت جمعی از نمایندگان در مواجهه با رئیس جمهور و متعاقب آن گفت‌وگو با رئیس مجلس درباره اتهاماتی که متوجه فعالان محیط زیست است و دادگاه آنها هم در حال برگزاری است درخواست‌هایی را مطرح کردند.

وی افزود: خانواده‌های فعالان محیط زیست درخواستی برای ملاقات با رئیس مجلس داشتند که این امر مورد موافقت قرار گرفته و ما منتظریم زمان ملاقات تعیین شود.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس ادامه داد: ما با رئیس جمهور و رئیس مجلس صبحت کردیم و گفتیم با توجه به اتهامات وارد شده به فعالان محیط زیست، فضای رسانه‌ای و حساسیت این پرونده، حساسیت مردم، سمن‌های زیست محیطی، فعالین حقوق بشری و مجامع بین المللی درخواست داریم که برگزاری دادگاه این افراد منطبق با قواعد حقوقی و با رعایت کامل موازین حقوقی باشد و آنها حق انتخاب وکیل مورد نظر خود را داشته باشند.

وی در پایان گفت: آقایان روحانی و لاریجانی نیز ابراز امیدواری کردند که رسیدگی به اتهامات این افراد در فضای عادلانه و منصفانه صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج