۸۴۰۲۵۷
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

عذرخواهی کارگردان از توزیع نامناسب «هزارپا»

ابوالحسن داودی درباره علت توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «هزارپا» در دو هفته توضیحاتی را ارائه و از مخاطبان عذرخواهی کرد.

خبرآنلاین: ابوالحسن داودی درباره علت توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «هزارپا» در دو هفته توضیحاتی را ارائه و از مخاطبان عذرخواهی کرد.

عذرخواهی کارگردان از توزیع نامناسب «هزارپا»

ابوالحسن داودی کارگردان فیلم سینمایی «هزارپا» در ویدئویی درباره عرضه دو زمانه این فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت: «با توجه به اعتراض‌هایی که برخی از دوستان بیننده نسبت به نحوه ارائه دی وی دی اول فیلم «هزارپا» داشتند، لازم دانستم قبل از تماشای قست دوم توضیحی را بیان کنم. فیلمی که می‌بینید نه یک سریال و نه یک مینی سریال است، بلکه یک فیلم سه ساعت و نیمه و نسخه کامل فیلم سینمایی «هزارپا» است. ما در نمایش سینمایی به دلیل محدودیت‌هایی که داشتیم مجبور شدیم حدود یک ساعت و نیم از این فیلم را حذف کنیم و دوستان نسخه دو ساعته را در سینماها دیدند.»

او اضافه کرد: «این نسخه کامل فیلم است، دلیل ارائه آن در دو دی وی دی این است که اگر قرار بود با کیفیت خوب تصویر، تمام فیلم و پشت صحنه را ارائه دهیم طبعا در یک دی وی دی جای نمی‌گرفت. البته بهتر بود نسخه نهایی در یک پک متشکل از دو دی وی دی در یک زمان عرضه می‌شد اما مقررات شبکه نمایش خانگی به نحوی است که یک فیلم سه ساعت و نیمه را به رسمیت نمی‌شناسد و مجوز مینی سریال به آن می‌دهد. به هر حال من بابت این مسئله از جانب همه، از شما بینندگان عزیز پوزش می‌خواهم.»

هفته گذشته پخش دو زمانه نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «هزارپا» و ارائه نسخه دوم آن در هفته آینده که اقدام عجیبی به شمار می‌آید، موجب گلایه مخاطبان شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با مزه اش اینه که ما به غیر ازمشکل تو توزیع گوشت و مرغ وسایر اقلام توی توزیع یه فیلم هم مشکل داریم خداییش مردم خیلی توقعشون بالاست

    • حسین عزیز

      میخوای بیشتر سود کنی بعد حرف زیادی میزنی

    • هادی

      جالب اینجاست فعلا تو همین قسمت اول کلی سانسور نسبت به نسخه سینمایی اعمال شده بود چطوری بیشتر از نیخه سینمایی شده خدا داند خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج