۸۴۵۱۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
پ

علت غیبت استاندار گلستان در بحران سیل

غیبت چند روزه استاندار گلستان در شرایط سخت و بحرانی این استان علامت سوالی بود که همه به‎دنبال پاسخ آن بودند که وزیر کشور علت آن را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: وقوع سیلاب در استان گلستان شرایط سخت و غم‎انگیزی را در سال نو و ایام نوروز برای مردم استان گلستان رقم زده است.

در حالی که مردم استان گلستان در روزهای آغازین سال ۱۳۹۸ گرفتار بحران سیل هستند غیبت چند روزه استاندار گلستان در این شرایط سخت و بحرانی علامت سوالی بود که مردم، رسانه‎ها و مسؤولان به‎دنبال پاسخ آن بودند.

جلسه شورای مدیریت بحران استان گلستان امشب در حالی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و جمعی از وزرا برگزار شد که در پایان این جلسه «سیدمناف هاشمی» برکنار شد و «میرمحمد غراوی» به‎عنوان سرپرست استانداری گلستان معرفی شد.

وزیر کشور در گفت‎وگوی ویژه خبری در خصوص علت غیبت چند روزه استاندار گلستان اظهار کرد: آقای هاشمی یک ماه قبل از عید نوروز در تدارک یک سفر بودند و همان موقع به بنده اشاره کردند که قبلاً تدارک این سفر را دیده‎ام و به‎دلیل مسائل خانوادگی و مشکلاتی که با آن روبه‎رو هستم حتماً باید به این سفر بروم.

عبدالرضا رحمانی‎فضلی ادامه داد: بنده به ایشان عرض کردم که با توجه به شرایط منطقه بررسی دقیق داشته باشید و اگر شرایط منطقه به گونه‎ای است که حضور شما در منطقه احساس می‎شود حتماً بمانید کارها را انجام دهید و اگر تشخیص می‎دهید کارها مدیریت‎شده است به این سفر بروید.

وی اضافه کرد: استاندار سابق گلستان به بنده توضیح دادند که کار در استان تقسیم شده است و معاون بنده حضور دارد و نگرانی خاصی ندارم و با توجه به ضرورتی که وجود داشت ایشان تصمیم گرفتند به این سفر بروند.

وزیر کشور تأکید کرد: ایشان امشب به استان بازگشتند و به طور قطع حضور ایشان به‎عنوان استاندار در استان می‎توانست در هماهنگی‎ها و پیگیری‎ها بسیار موثرتر باشد و البته ایشان در آن زمان تشخیص دادند که به این سفر بروند و امیدوارم ایشان هم توضیحات لازم را به مردم بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرنوش دخانیات

      رفته صفا سیتی ثریا

    • فرهااااااااد

      به استاندارمون بفرمایید مسئله جنگ و شیمیایی و از این فیلم ها نخ نما بود....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روز اول سیل حضور داشته وبا چشم خودش سبل را دیده بازهم بحاطر اینکه بتونه بره مرخصی به مافوقش گفته حطری نیست وچیزی نیست .مافوقش را گول زده وبک استان را فرستاد روی اب تنبل بی مسئولیت .........سانسور نشود لطفا احساسات گلستان را با سانسور کردن جریحه دار نکن برترینها

    • بدون نام

      ایشان خواسته به توصیه ی بزرگانی که گفتند "مردم" سفرهای خارجی کمتر بروند عمل کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

    • بدون نام

      حالا گوش کنید،شاید بنده خدا مشکل خاصی داشته،
      نمی‌خواد معاون وزیر بشه یعنی

    • بدون نام

      فقط همین کاروبلدین برکناری مردشورشمامسعولین بی ارزه روببرن که مشتی نفهم شده مسعول کشورما که این طورازهمه طرف داره به ماملت ظلم میشه باتشکرازمدیرمحترم

    • رجیم

      مسئولان از استاد علامه محمد تقی جعفری باید درس بگیرند که روز درگذشت دخترش کلاس درس را تعطیل نکرد و پس از خاتمه تدریس برای مراسم تشییع رهسپار شد. عذر استاندار معذول گلستان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

    • بدون نام

      بالاخره سفر به خاطر درمان بوده یا مشکلات خانوادگی

    • بدون نام

      بنده خدا زیادی مغرور شده بوده
      استاندارها باید برا تعطیلات عید و شرایط خاص حتما حضور داشته باشند معاون یعنی چی
      طول سال که همه هستند

    • بدون نام

      بنده خدا زیادی مغرور شده بوده
      استاندارها باید برا تعطیلات عید و شرایط خاص حتما حضور داشته باشند معاون یعنی چی
      طول سال که همه هستند

    • رهگذر

      منم حقوق نجومی می‌گرفتم دلم نمیسوخت ۱۵میلیون فقط پول بلیت هواپیما بدم برم کانادا. حالا هزینه یک ماه هتل و خورد و خوراک و غیره بماند.
      اینم وضع کار کردنشونه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب سر مردم شیره میمالند

    • بدون نام

      این رحمانی فضله چرا استعفا نمیده

    • بدون نام

      میگن مشکل خانوادگی داشتن مگه ایشون خانوادش درخارج ازکشورزندگی میکنه ک رفته رسیدگی کنه بگه زنم گیرداده سفرخارجه میخوام بردم چرابخاطرم قعیت شغلی دروغ میگه

    • رسول قناتی

      من از بیگانگان هرگز ننالم که بامن هر چه کرد این نا غلا کرد. راستی مراسم تودیع این مدیر خدوم کی برگزار میشه مخواهم یک دسته ..... براش هدیه بفرستم.!!!!

    • رسول قناتی

      من مست می عشقم (سفر خارج) بیدار نخواهم شد. وز خواب خوش مستی(سفر خارج) هوشیار نخواهم شد!!! البته ملت هوشیارت می کنند آقای استاندار شرمنده ذلیل!!!

    • بدون نام

      لابد از نزدیکاتون هستند که سنگشو به سینه میزنی چقدر نون به هم غرض میدین دست بر دارید خود تو هم باید بر کنار بشی کمترین مجازات بوده بر کناری این بی مسئول اینها از بحران خبر داشتند

    • بدون نام

      پیشاپیش پست جدید و تپل تر را در تهران به استاندار سابق گلستان تبریک میگم . دست هورا

    • بدون نام

      خوش بگذره جای مارو هم خالی کنید!

    • جمشید شاه قاسی

      برای همه اهالی استان و مرکز استان ,بخوبی مشخص است که قرار نیست مدیر لایق و کارآمدی برای اینجا گمارده بشه و وابستگی به مازندران کما فی السابق در دستور کار است.استاندار سابق را هم هنوز فراموش نکرده ایم و قبل از او را نیز!!!... ولی البته این جناب آقا! روی همه پیشینیان را به یک مشت اب سفید کردند!با این عملکرد درخشان در هنگامه بحران.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایییییییک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج